واحد فروش چکمه ساق بلند مشکی

واحد فروش چکمه ساق بلند مشکی را با قیمت پایین به دست مصرف کننده می رساند. این واحد فروش برای خریدارانی که در نقاط مختلف کشور و در مناطق دور هستند و نمی توانند مستقیم به این مراکز مراجعه کنند توصیه شده است که به صورت اینترنتی خرید کنند. چکمه ساق بند در مدل های مختلف و در سایزندی های متنوع دوخته می شود و جنس و نوع موادی که در تولید آن به کار رفته است با توجه به کارکردی که دارند متفاوت است. 

واحد فروش چکمه ساق بلند مشکی

زیره پی وی سی چکمه ساق بلند

زیره پی وی سی چکمه ساق بلند زیره چکمه ساق بند از جنس پی وی سی است و رویه ی آن هم از جنس پی وی سی می باشد و اندازه های آن از سایز 40 تا 46 موجود می باشد و همچنین رنگ بندی آن هم سفید و سیاه و آبی و رنگ های دیگر می باشد. البته چکمه ها با توجه به کارکردی که دارند جنس های متنوعی دارند. 

مثلا چکمه ساق بند حفاظتی دارای کف پی وی سی و همچنین رویه ی پلاستیکی و سر انگشتان فولادی می باشد و همچنین این محصول ضد لغزش می باشد و می تواند در محیط های لغزنده از آن استفاده کرد. پوتین های ساق بلند دارای ارتفاع 37 می باشد تا کل پا از مچ به بالا را تحت پوشش حفاظتی قرار دهد. هر چه در تولید این محصولات از مواد درجه یک استفاده شود می توان به کاربردی بودن و همچنین طول عمر بیشتر این محصولات امید داشت. 

قیمت ها با توجه به نوع چکمه و نیز مواد به کار رفته در تولید آن متفاوت است.

عرضه کننده چکمه ساق بلند مشکی

عرضه کننده چکمه ساق بلند مشکی عرضه کننده چکمه ساق بلند مشکی در تمام ایران محصولات خود را در بین مغازه ها و فروشگاه ها توزیع می کند. توزیع کنندگان باید از شرکت های باسابقه باشند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل و در دور ترین نقاط کشور توزیع کنند. هر چه توزیع بهتر و سریع تر انجام شود سبب بالا رفتن میزان فروش کارخانه می شود و برای این کارخانه ایجاد برند خواهد کرد. 

چکمه ها با توجه به کاربردی که دارد متفاوت می باشند. چکمه کشاورزی که برای آبیاری مناسب است و همچنین جنس این محصولات از پلاستیک است تا از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن جلوگیری شود و چکمه های ساق بلند برای مشاغل سخت و یا چکمه های سربازی و غیره که تمام این محصولات در این سایت قرار دارند و مشتریان می توانند به راحتی و با زدن چند دکمه به این سایت راه پیدا کنند و از بین محصولات قرار داده شده نمونه ی مورد نظر را خریداری کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما