مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران

در مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران انواع دمپایی های پلاستیکی در مدل ها و رنگ های گوناگون برای همه و با جنسی فوق العاده طراحی می شود .

کارخانه ی دمپایی پلاستیکی تهران

کارخانه ی دمپایی پلاستیکی تهران اقدام به تولید دمپایی های خیلی راحت و وزن کم با پلاستیک کرده است که در سراسر کشور خیلی پر طرف دار و معروف است .

این کالا ها با جنس مرغوب درست شده است و دوام خیلی زیادی دارد . طرح های این دمپایی به روز و جذاب است و با بهایی مناسب و رقابتی وارد بازار می شوند .

مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران

سود تولید دمپایی پلاستیکی

دمپایی های پلاستیکی در صنعت یکی از پر استفاده ترین و معروف ترین کالا های تولیدی است . این اجناس به خاطر قیمت کم و وزن کمی که دارند خیلی مورد توجه همگان قرار گرفته است .به همین خاطر ، تولید و فروش این کالا ها سود مناسبی برای تولید کنندگان داشته است .

دمپایی پلاستیکی متناسب با کار و حرکت

جنس دمپایی های پلاستیک خیلی نرم و انعطاف پذیر است به گونه ای که به هیچ عنوان در استفاده از آن به مدت طولانی به پا ها آسیبی وارد نمی شود و به آسانی می توانید در کار و استفاده در جا های بهداشتی آن ها را بپوشید .

مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران

مدل و اندازه ی دمپایی پلاستیکی

در ساخت دمپایی پلاستیکی مدل ها، رنگ ها و اندازه های گوناگونی برای مشتریان در نظر گرفته ایم تا بتوانند به آسانی از آن ها برای بچه ها ، زنان و مردان استفاده کرد و رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کرد . بهای این دمپایی ها خیلی به صرفه و خوب است و هر شخصی به آسانی می تواند آن ها را تهیه کند .

مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران

مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی تهران

دمپایی های پلاستیکی در طرح های گوناگونی موجود است مثل مدل جلو باز ، جلو بسته ، لا انگشتی ، صندل ، رو فرشی ، ساحلی ، ورزشی ، استخری ، و . . . که هر یک بسته به استفاده ی آن با طرحی شکیل درست شده است و احتیاج هر فرد را به طور کامل بر طرف می سازد .

به عنوان نمونه در تولید دمپایی های بیمارستانی از مواد بهداشتی و استرلیزه به کار می رود تا مانع از بردن هر گونه آلودگی به بیمارستان یا محیط های بهداشتی گردد و با خیالی آسوده بتوان از آن در اتاق بیمار ها استفاده کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما