قیمت چکمه پلاستیکی ساق بلند

چکمه پلاستیکی ساق بلند می‌تواند به خوبی قسمت بالایی مچ پای کاربر را پوشش دهد. ساق بلند این چکمه ها از لاسیتیک ساخته شده از این رو مقاومت خوبی در برابر نفوذ مایعات دارد.همچنین کفی به کار رفته در این چکمه ها از جنس «PVC» بوده و به علت انعطاف پذیری بالای پی وسی دچار خشکی و ترک خوردگی نمی شود.استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در این چکمه ها باعث شده ،که این محصول در برابر محلول‌های روغنی ، بنزینی ، اسیدی و قلیایی به خوبی از پای کاربر خود محافظت کند. از طرفی دیگر استفاده از آج و طراحی مناسب کف این چکمه مانع از لغزش پای کاربر می‌شود و از آن می‌توان در محیط‌های مرطوب و لغزنده استفاده کرد. چکمه‌ پلاستیکی ساق بلند در برابر جریان‌های کم الکتریکی مقاوم بوده و مانع از برق‌کرفتگی کاربر خواهد شد.

چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی از کجا بخرم؟

دغدغه بیشتر مشتریان این است چکمه پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب از کجا تهیه کنم. شما به راحتی میتوانید با مشاورین فروش ما در شرکت لیماگام در تماس باشید و مشخصات و ویژگی های چکمه مورد نیاز خود را به آنها بگویید تا بتوانند به شما بهترین راهنمایی را در خرید بکنند .

خرید و فروش چکمه پلاستیکی ساق بلند با قیمت مناسب

چکمه پلاستیکی ساق بلند با توجه به کیفیت و خلوص مواد اولیه استفاده شده در آن دارای قیمت های متفاوتی در بازار می باشد. باید در نظر داشته باشید چه استفاده و کارایی از این چکمه ها مد نظر شماست، در محیط های قلیایی و محیط هایی که  آب و رطوبت کف آنها را پوشانده نمی توان از کفش های معمولی استفاده نمود زیرا کفش های معمولی در این گونه محیط ها دوام کمتری دارند و بعد از مدتی فرسوده و پاره خواهند شد. در این دسته از محیط ها از چکمه پلاستیکی استفاده زیادی می شود که می تواند پاها را در مقابل هر گونه آسیب ناشی از برخورد حلال ها و اجسام نوک تیز و برنده محافظت نموده و پاهای کاربر را از مشکلاتی که از برخورد مداوم آب و رطوبت برای پاها ایجاد می شود محافظت می کند.

متناسب با شرایط چکمه پلاستیکی ساق بلند مورد نظر را خریداری کنید

امروزه انواع مدل های مختلف چکمه پلاستیکی تولید می شود که میتوانید به راحتی از انها خریداری نمایید ولی باید متناسب با شرایطی که قصد دارید تا از آن چکمه ها استفاده کنید بهترین نوع آنرا انتخاب کنید. برای خرید چکمه پلاستیکی باید توجه داشته باشید که چکمه مد نظر شما متناسب برای چه شرایطی تولید شده است. نوعی از چکمه های پلاستیکی وجود دارند که تنها نقش محافظ پا در برابر آب و رطوبت و بریدگی های کوچک را ایفا میکنند و جزو چکمه های پر کاربرد نیز محسوب میشوند که در بخش های مختلفی همچون کشاورزی، صنایع بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار میگیرند.

در برخی از شغل ها امکان آسیب رسیدن به پا بیش از دیگر مشاغل وجود دارد که از این رو باید از تجهیزات ایمنی مناسبی برای حفاظت از پا استفاده شود. کفش های ایمنی یکی از تجهیزات مناسب بدین منظور هستند اما این کفش ها تا حد خیلی زیادی قادر به حفاظت از پا در مشاغلی که احتمال برخورد حلال ها و مواد اسیدی به پا وجود دارد نیستند. یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای حفاظت از پا در برابر حلال ها، آب و رطوبت چکمه پلاستیکی است که میتواند بخش زیادی از پا را در بر گرفته و به خوبی از آنها محافظت کند. چکمه پلاستیکی همانطور که از نامش پیداست از پلاستیک در ساخت خود بهره برده است اما نوع پلاستیک بکار رفته در ساخت آن با پلاستیک های معمولی متفاوت است و مقاومت خوبی در برابر عوامل فرسایش زا مانند حلال ها دارد. همچنین جنس نرم چکمه پلاستیکی این مزیت را ایجاد میکند تا پا در بهترین و راحت ترین حالت ممکن قرار گیرد.

چکمه پلاستیکی ضد اسید و روغن

چکمه ضد اسید از ان دسته از چکمه هایی می باشد که کاملا با علم روز تولید شده و متناسب با محیط های اسیدی و قلیایی می باشد.اسید و روغن یکی از موادی هستند که می توانند پا را در معرض مشکلات پوستی و یا سوختگی قرار دهند که از این رو باید در محیط هایی که میزان مواد خورنده و احتمال برخورد آنها با پا زیاد می باشد باید از نوعی چکمه مقاوم در برابر اسید و روغن استفاده شود. چکمه پلاستیکی ضد اسید و روغن همانطور که از نامش پیداست از چکمه های مناسب در برابر اسید و روغن می باشد و برای صنایع ساخت و تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و همچنین صنایع تولید مشتقات نفتی کاملا ایده آل و مناسب می باشد.

چکمه ضد اسید

چکمه پلاستیکی عایق برق

یکی از انواع چکمه های پلاستیکی که برای محافظت پا در برابر برق گرفتگی و سوختگی ناشی از آن مناسب است چکمه پلاستیکی عایق برق می باشد که برای ساخت آن از موادی استفاده شده است که پا را به خوبی در برابر هر گونه برق گرفتگی محافظت خواهد کرد. چکمه پلاستیکی عایق برق علاوه بر اینکه می تواند پا را در برابر برق گرفتگی به خوبی محافظت کند با توجه به اینکه جنس نرمی دارد برای استفاده طولانی مدت در محیط های صنعتی نیز کاملا ایده آل و مناسب می باشد. بیشتر پرسنلی که بعنوان برق کار در صنایع و یا در هر بخش دیگری فعالیت می کنند از این نوع چکمه ها استفاده کرده و یا صنایع پرسنل خود را مکلف کرده اند تا از این نوع چکمه ها استفاده کنند تا با مشکلی همچون برق گرفتگی مواجه نشوند.

چکمه لاستیکی پنجه فولادی

چمکه لاستیکی پنجه فولادی یکی از پر کاربرد ترین چکمه ها در صنایع سنگین می باشد. استفاده از کفش ایمنی در محیطهای صنعتی و تولیدی امری ضروری است . اما در بسیاری کارگاههای تولیدی ، سردخانه ها و یا آشپزخانه ها ، زمین خیس و پر از آب و مایعات دیگر است و بنابراین احتمال وارد شدن آب به داخل کفش ایمنی زیاد است . در این مواقع استفاده از چکمه پلاستیکی بلند گزینه اول می باشد. بدنه این محصول بطور کامل از لاستیک طبیعی تولید شده است و در واقع نوعی کفش ایمنی ضد آب محسوب می شود که ارتفاع بدنه لاستیکی آن به 35 سانتیمتر می رسد .

ضمنا مانند کفش ایمنی مجهز به  پنجه فولادی بوده که 200 ژول ضربه را تحمل می کند و در صورت سقوط اشیا سنگین بر روی پای کاربر ، کاملا ایمن است . زیره این محصول از PVC  تولید شده است و جهت جلوگیری از سر خوردن طراحی زیره بصورت عاجدار می باشد .

چکمه پلاستیکی

فروش چکمه پلاستیکی ساق بلند

چکمه پلاستیکی ساق بلند در انواع مختلف در رنگ بندی های گوناگون در بازار عرضه می شود. رنگ بندی های متنوع چکمه پلاستیکی می تواند این امکان را فراهم کند که بتوان نسبت به رنگ پرسنلی سازمان بهترین رنگ را انتخاب کنید. فروش چکمه پلاستیکی در فروشگاه های مختلفی انجام می شود اما برای اینکه بتوانید سایز مناسب و همچنین رنگ بندی مناسب را تهیه کنید باید به فروشگاه های معتبر فعال در این زمینه مراجعه نمایید.

 

 

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما