قیمت عمده دمپایی لاانگشتی بچه گانه

دمپایی یکی از پاپوش های که برای تمام افراد به کار برده می شود. دمپایی لاانگشتی از جمله دمپایی هایی است که در انواع متفاوت زنانه، مردانه و بچه گانه تهیه و توزیع می شود. اینگونه دمپایی ها و کفش اسکیچرز زنانه اصل در طرح های متفاوت و با اشکال مختلف تهیه و توزیع می شود. معمولاً برای کودکان این نوع دمپایی ها مناسب است. استفاده از دمپایی لاانگشتی برای کودکان باعث می‌شود تا به سهولت دمپایی از پای کودکان بیرون نیاید.

قیمت عمده دمپایی لاانگشتی بچه گانه

انتخاب درست دمپایی لاانگشتی مناسب کودکان

انتخاب درست دمپایی لاانگشتی مناسب کودکان

برای اینکه انتخاب درستی از دمپایی لا انگشتی و کفش اسکیچرز مردانه اصل داشته باشیم، باید به چند مورد توجه کنیم .در ابتدا دمپایی های لا انگشتی نباید انگشت شما را اذیت کند یعنی به صورت درست شده باشند که باعث زخم شدن انگشت پا نشود .

همچنین این گونه دمپایی ها به دلیل سبکی که دارند بیشتر مورد استقبال افراد قرار می گیرند. استفاده از دمپایی لاانگشتی باکیفیت برای کودکان بسیار مناسب است .استفاده از اینگونه دمپایی ها باعث می‌شود تا دمپایی محکم به پای کودک بچسبد و از پای کودک به راحتی بیرون نیاید.

همچنین کفی زیرین این دمپایی نیز باید نرم باشد ،تا موجب اذیت شدن کودک نشود .معمولاً در دمپایی ها یک برآمدگی بسیار کوچک وجود دارد که باعث می شود، کف پا و گودی آن گرفته شود و به راحتی به پا بچسبد.

برای اینکه کودکان رغبت پیدا کنند که از دمپایی ها استفاده کنند ،آنها را معمولاً در رنگ های متنوع و شاد می سازند .همچنین از طرح های کارتونی در اینگونه دمپایی ها استفاده می شود تا کودکان با میل بیشتری آنها را به پا کنند.

استفاده از دمپایی های لا انگشتی بیشتر برای مکان هایی است که چسبندگی دارد ،همانند کنار ساحل ها. به دلیل وجود شن دمپایی از پا در می آید اما اگر دمپایی انگشتی به پا کنید به هیچ عنوان دمپایی از پای شما در نخواهد آمد .

معمولاً جنس زیرین و بندهایی که بر روی دمپایی لا انگشتی استفاده می شود، از پلاستیک می باشد .این گونه دمپایی ها به راحتی شسته می شوند و سریع نیز خشک می شود. بنابراین رطوبت و باکتری را به خود جذب نمی‌کند و باعث بیماری های پوستی در پا نمی شود.

صادرات انواع دمپایی لاانگشتی مردانه

صادرات انواع دمپایی لاانگشتی مردانه

قیمت دمپایی لاانگشتی با توجه به کیفیت آن متفاوت است .همچنین برخی از برندها قیمت بالاتری نسبت به دمپایی های عادی دارند. یکی از مراکزی که به تهیه و تولید دمپایی می‌پردازد ،شهر قم می باشد .دمپایی های لا انگشتی به دلیل اینکه بیشتر در کنار سواحل استفاده می‌شوند، خواهان زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارد .همچنین کشورهایی که سواحل آنها به صورت شنی است ،بیشتر خواهان این نوع دمپایی ها هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما