قیمت روز دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی در فروشگاه های معتبر با قیمت های مناسب و کیفیت بسیار بالا به فروش می رسد. قیمت روز این دمپایی ها و کفش اسکیچرز زنانه اصل با توجه به کیفیت، مدل، طرح، رنگ و برند متفاوت می باشد و کارخانجات و شرکت های سازنده همواره سعی می کنند تا با به کار بردن مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، این محصول را از نوع درجه یک تولید کنند و انواع آن را در مدل های متنوع روانه بازار های فروش نمایند.

قیمت روز دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

سایز بندی دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل

سایز بندی دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل مراکز درمانی و بیمارستان ها علاوه بر اینکه به لباس های مخصوص برای جلوگیری از آلودگی نیاز دارند، به دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی در سایز های مختلف نیز احتیاج دارند. دمپایی پلاستیکی اتاق عمل از انواع دمپایی های مصرفی و بهداشتی بیمارستان ها است که باید به شکل کاملا بهداشتی و با تنوع سایز تولید گردد.

انواع دمپایی پلاستیکی اتاق عمل در مدل ها و سایز بندی های متنوعی موجود می باشد که از مشخصات آن ها می توانیم به مدل های زیر اشاره کنیم:

  • بسیار نرم و راحت هستند.
  • در طرح های متنوع موجود می باشند.
  • بسیار سبک می باشند.

در تولید انواع دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل و کفش اسکیچرز مردانه اصل از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می کنند که جنس این مواد عمدتا از پی وی سی و پلاستیک نرم می باشد.

با توجه به اینکه این دمپایی ها در مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود ولی همواره رنگ های سبز و آبی به شکل بیشتری در میان انواع دمپایی های دیگر استفاده می شوند.

این دمپایی ها دارای سایز بندی های متنوع و گوناگونی می باشندکه برای پاهای مردانه و زنانه مناسب هستند، همچنین این محصول مصرف کنندگان زیادی در بیارستان ها نیز دارد و پرستاران بیشتر از این محصول استفاده می کنند.

فروش انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

فروش انواع دمپایی پلاستیکی بیمارستانی فروش انواع دمپایی پلاستیکی ارزان بیمارستانی توسط مراکز عرضه انواع لباس و تجهیزات بیمارستانی انجام می شود و این محصول را در طرح، رنگ و مدل های متنوعی به فروش می رسانند.

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و فروش آن در سایت های اینترنتی نیز انجام می شود که این امر باعث شده است که به سادگی بتوانیم انواع این محصول را با قیمت های ارزان خریداری نماییم.

همچنین مجموعه لیماگام نیز از فروشندگان انواع این دمپایی پلاستیکی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت های بالا می باشد که می توانیم این محصول را به صورت آنلاین و به راحتی خرید نماییم و در مکان مورد نظر تحویل بگیریم، همچنین پیش از خرید نیز می توانیم از نظرات و پیشنهادات کارشناسان فروش استفاده نماییم و نوع با کیفیت و مرغوب این محصول را خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما