قیمت انواع دمپایی اسپرت مردانه عربی

دمپایی ها در مدل ها، رنگ ها و سایزهای متنوعی تولید می شوند. این کالا، عمدتاً از جنس های چرمی و پلاستیکی ساخته شده و به اشکال مختلفی نیز ارائه می شوند. قیمت انواع دمپایی اسپرت مردانه عربی و کفش اسکیت سرعت، متفاوت اعلام می گردد. دلایل آن را در زیر توضیح می دهیم و همچنین به مشخصات نوع مرغوب این محصول، اشاره می کنیم.

قیمت انواع دمپایی اسپرت مردانه عربی

سایز استاندارد دمپایی اسپرت مردانه

سایز استاندارد دمپایی اسپرت مردانه هر شخصی، اندازه پای مشخصی دارد. در این بین، کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی زنان و مردان نیز، سایز پای شان متفاوت است. برای همین است که کفش ها و صندل ها نیز در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند؛ ولی می دانید سایز استاندارد دمپایی اسپرت مردانه چند است؟

در این حوزه باید یک دسته بندی انجام دهیم. برخی از مردان پای کوچکتر و برخی دیگر بزرگ دارند. به این علت است که سایزهای دمپایی ها نیز فرق می کند. عموماً مردان شماره پای شان از 39 تا 45 (به ندرت بالاتر از این رقم) می باشد.

برای راحتی پای در صندل ها و کفش اسکیت روی یخ، نیاز است تا مصرف کننده، درست شماره مورد نظر را به دست آورد، نه یک سایز کوچکتر و نه هم بزرگتر. این گونه راحت می تواند به گشت و گذار بپردازد؛ بدون این که دمپایی پای او را اذیت کند و یا در بیاید. روی هم رفته، سایز دمپایی اسپرت مجلسی و معمولی می تواند متنوع باشد.

از سوی دیگر، این نوع از کالا را به روش های مختلفی نیز ارائه می نمایند که در بخش دیگری از این نوشته، بیشتر به این موضوع اشاره خواهیم نمود.

خرید دمپایی اسپرت مردانه عمده

خرید دمپایی اسپرت مردانه عمده اگر در کسب و کار فروش جزئی کفش هستید و یا می خواهید بازرگانی این کار را انجام دهید، جهت خرید دمپایی اسپرت مردانه عمده، باید به مرکز فروش اصلی سر بزنید. به این صورت، بر اساس سفارشی که دارید، به آسانی محصول مورد نظر را به قیمت های بسیار عالی به دست آورده می توانید.

اما بد نیست بدانید که دمپایی های با کیفیت، مشخصات خاصی هم دارند که در زیر به آنان اشاره می کنیم:

  • از جنس رویه و زیره عالی برخوردار هستند و دوام زیادی دارند.
  • در تنوع طرح و رنگ گوناگونی ساخته می شوند.
  • پا در آن اذیت نمی شود و بسیار منعطف می باشند.
  • به صورت استاندارد ساخته می شوند.

همین موارد نیز در زمینه قیمت گذاری کالا در نظر گرفته می شود.گفتنی است که از این دمپایی ها می توان در داخل و یا بیرون از خانه نیز استفاده کرد و با فرارسیدن فصل گرم سال، خرید آن از سوی مصرف کنندگان افزایش پیدا می کند. در کل، برای تهیه عمده این نوع از محصولات، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما