فروش عمده چکمه پلاستیکی کوچک

فروش عمده چکمه پلاستیکی کوچک در مراکز و نمایندگی های پخش و فروش ان در سراسر کشور با قیمتی به مراتب ارزان تر از بازار انجام می شود. با مراجعه به این مراکز و خرید عمده ان از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

چکمه پلاستیکی کوچک

چکمه پلاستیکی کوچک

چکمه پلاستیکی کوچک، هم به چکمه های با ساق کوتاه اطلاق می شود و هم به چکمه های کوچک بچه گانه که در سایزهای کوچک و متناسب با پای کودکان طراحی و ساخته می شوند. این چکمه ها در طرح و رنگ ها و مدل های جذاب و متنوعی برای کودکان ساخته میشوند و مناسب فصول بارندگی و پاییز هستند. با استفاده از انها کودکانتان با خیال راحت یمتوانند در چاله های آب بپرند و نگران کثیف شدن پاهای خود نباشند.

چکمه پلاستیکی کوچک

چکمه پلاستیکی کودکانه

چکمه های پلاستیکی کودکانه جنسی نرم و انعطاف پذیر دارند تا پاهای کودکان به راحتی در داخل ان قرار گرفته و جابجا شود و هیچ فشاری به پاهای انها وارد نشود و برای حرکت و دویدن اذیت نشوند. این چکمه ها معمولا ساق های چندان بلندی ندارند و برای این طراحی شده اند که کودکان بتوانند در فصول بارندگی انها را پای خود کنند و به راحتی در میان اب ها بدوند. یا از انها برای بازی کردن در اطراف رودخانه ها و ساحل دریا و بازی با شن ها استفاده کرده و بدون نگرانی از خیس شدن یا آسیب دیدن پاهایشان این طرف و ان طرف بدوند.
طرح ظاهری این چکمه ها بسیار جذاب و متنوع و متناسب با سلایق کودکان است . معمولا رنگ های شاد و طرح های شلوغ روی انها استفاده میشود. طرح هایی که شبیه به انیمیشن های مورد علاقه کودکان باشد بیشترین خریدار را خواهد داشت. جنس این چکمه ها از مواد با کیفیت پلاستیکی است به طوری که هیچ گونه الرژی و حساسیتی در پای کودکان بوجود نیاورد و کاملا نرم و مقاوم باشد.

چکمه پلاستیکی کوچک

قیمت چکمه پلاستیکی بچگانه

از انجایی که چکمه های پلاستیکی بچگانه با مدل ها و طرح و نقش های بسیار متنوع و جدیدی تولید می شوند قیمت انها هم بسته به این طرح ها متفاوت است. جنس و کیفیت چکمه، سایز و اندازه و نوع و حجم خرید ان در قیمت بسیار موثر است. همچنین برند و شرکت تولیدی چکمه ها و کشور سازنده ان هم تاثیر مستقیم بر روی قیمت ان دارد. معمولا محصولات خارجی و وارداتی به علت تغییرات نرخ ارز و دلار گرانتر از محصولات ساخت کشور هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما