فروش انواع چکمه پلاستیکی

فروش چکمه پلاستیکی در انواع مدل های مختلف به صورت عمده با ارائه بهترین قیمت ممکن انجام می شود. در صورتی که متقاضی خرید چکمه های بچه گانه، بزرگسال، زنانه و مردانه و کفش کوهنوردی زنانه ایرانی هستید می توانید در این سایت، با بهترین شرایط، اقدام به سفارش نمایید تا متنوع ترین مدل ها را در اختیار شما قرار دهیم.

با توجه به نوع باکیفیت چکمه های پلاستیکی تولید شده در ایران و داشتن قیمت ارزان این محصولات، امروزه شاهد آن هستیم که این نوع چکمه ها در بازار بین المللی نیز دارای متقاضیان بالایی می باشد.

صادرات چکمه پلاستیکی به عنوان یکی از عرصه های سودآور اقتصادی در بازار ایران می باشد که با کمترین میزان سرمایه می توان فعالیت خود را آغاز نمود.

در حاضر با توجه به تقاضای بالای کشورهای خارجی به خرید عمده چکمه و کفش کوهسار زیره ویبرام از ایران، توانسته ایم شرایط ایده آلی برای پاسخگویی به مشتریان فراهم آوریم.

فروش چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی

با شنیدن چکمه پلاستیکی این تصور ذهنی به وجود می آید که برای محیط های آبی و محافظت پا در برابر خیس شدن است. این فقط یک مزیت و کاربرد چکمه پلاستیکی می باشد.

امروزه چکمه پلاستیکی برای محیط های متنوع و کاربرد های مختلفی استفاده می شود که می توان در سالن های بهداشتی تولید مواد غذایی، کارگاه های کوچک و دیگر مکان ها اشاره نمود.

فروش چکمه پلاستیکی

انواع چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی انواع مختلفی دارد. در سایز مردانه پرتقاضا ترین و معمول ترین همان چکمه های پلاستیکی سفید و مشکی می باشد و در سایز های زنانه رنگی آنها نیز تولید و موجود می باشد و در نهایت در سایز بچگانه نیز هم رنگی و هم طرحدار آنها موجود می باشد.

چکمه های مردانه رنگی در تیراژ بالا و برحسب سفارش مشتری قابل تولید می باشد که بیشتر کارگاه های بزرگ اقدام به تولید چکمه سفارشی برای پرسنل خود می کنند.

فیلم نحوه تولید چکمه پلاستیکی

در فیلم زیر می توانید نحوه تولید چکمه پلاستیکی را به صورت کامل و مشخص مشاهده نمایید. امید است تا از تماشای فیلم زیر لذت کافی را ببرید.

عوامل موثر در قیمت چکمه پلاستیکی

در فرآیند تولید امکان کم و زیاد کردن کیفیت و دیگر تغییرات امکان پذیر می باشد. تعدادی از عواملی که در قیمت چکمه پلاستیکی تاثیرگذار خواهد بود، شامل موارد زیر است.
  • نوع مواد مصرفی
  • برند چکمه پلاستیکی
  • زیره چکمه پلاستیکی
  • کیفیت و تمیزی نهایی کار
  • نوع بسته بندی

فروش چکمه پلاستیکی

بازار صادرات چکمه پلاستیکی

هر محصولی که در ایران دارای تولیدکنندگان زیادی باشد، بازار صادرات آن نیز بسیار عالی و مطلوب می باشد. چکمه پلاستیکی یکی از محصولات صادراتی ایران است که سالیانه به کشور های همسایه صادر می شود.

مهد تولید چکمه پلاستیکی در ایران شهر قم می باشد که به شهر تولید کفش های ماشینی مانند دمپایی پلاستیکی و چکمه پلاستیکی معروف می باشد. در دیگر شهر های ایران کارخانه تولید چکمه پلاستیکی و دمپایی پلاستیکی زیادی یافت نمی شود.

فروش چکمه پلاستیکی

صادرات انواع چکمه پلاستیکی به عراق

عراق به عنوان یکی از اصلی ترین بازارهای خارجی می باشد که امکان صادرات چکمه های پلاستیکی به این کشور فراهم شده است.

بر اساس آمار به دست آمده از گمرک در سال ۹۶، شاهد این امر بوده ایم که ۵۴۱ تن از انواع چکمه های ضد آب پلاستیکی به کشورهای خارجی صادر شده است.

همین عدد به خوبی می تواند سودآوری این عرصه را به نمایش گذارد تا شما هم با فعالیت در این زمینه بتوانید یک تجارت مطمئن و تضمین شده را آغاز نمایید.

فروش چکمه پلاستیکی

صادرات چکمه پلاستیکی به افغانستان

کشور افغانستان در شرق کشور همسایه ایران می باشد و یکی از کشور هایی می باشد که چکمه پلاستیکی از نوع ایرانی به پا می کنند و از محصولات ایران استفاده می کنند.

در چند سال اخیر بیشترین صادرات چکمه پلاستیکی به کشور افغانستان بوده و یکی از بهترین مشتری های چکمه پلاستیکی ایرانی هستند.

افغانستان را می توان بهترین خریدار کفش های ضدآب که قوزک پارا میپوشاند ولی زانو را فرا نمیگیرد و یا همان چکمه پلاستیکی دانست.

فروش چکمه پلاستیکی

فروش چکمه پلاستیکی

چکمه های پلاستیکی برای ایمنی بیشتر و حفظ سلامتی تولید می شوند و در این میان شاهد آن هستیم که برای فعالیت های مختلف، چکمه هایی با جنس و مقاومت های گوناگون نیز تولید شده است.

فروش چکمه پلاستیکی در این سایت و با بهره مندی از شاهراه اقتصادی گوگل، با تضمین دست اول بودن انجام می شود.

همین مسئله مهم ترین عامل در جهت ارائه قیمت های مناسب به مشتریان خرید عمده چکمه پلاستیکی می باشد.

شما هم با بهره مندی از این موقعیت، امکان ثبت سفارش عمده انواع چکمه های پلاستیکی را خواهید داشت و تیم فروش ما همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما