فروش انواع دمپایی EVA بچه گانه پلاستیکی

EVA یک ماده بسیار نرم و منعطف است که قابلیت ارتجاعی بسیار زیادی دارد و اگر با یک ماده لاستیکی و متخلخل ترکیب و متصل شود موجب تولید یک ترکیب بسیار مقاوم، سبک، انعطاف پذیر، با دوام بسیار زیاد در برابر فشار و همچنین قابلیت رنگ پذیری بسیار زیاد می شود.
 دمپایی EVA بچه گانه پلاستیکی بسیار نرم، سبک و مقاوم است و برای محافظت از پای کودکان بسیار مناسب است و کودکان با آنها بسیار کاملا احساس راحتی می کنند.

فروش انواع  دمپایی EVA بچه گانه پلاستیکی

رنگ بندی انواع دمپایی EVA بچه گانه

رنگ بندی انواع  دمپایی EVA بچه گانه دمپایی EVA بچه گانه با توجه به آناتومی پای کودکان ساخته می شود که مانع از آسیب رسیدن جدی به پا، کمر و زانو کودک دلبندتان می شود، این دمپایی ها بسیار لطیف و نرم هستند و همچنین  به دلیل سبکی و راحتی که دارند یکی از پر فروش ترین دمپایی های پلاستیکی موجود در بازار برای کودکان هستند.
دمپایی های که از جنس EVA ساخته می شوند به دلیل لطافت و نرمی که دارند مانند یک بالشتک تمام فشارهای که از سمت زمین به پا وارد می شود را دریافت می کنند و مانع از وارد شدن فشار مستقیم به پا می شوند و  از آسیب رسیدن به پا کودک جلوگیری می کنند به همین دلیل در سراسر جهان محبوبیت بسیار زیادی دارند.
جنس EVA به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد قابلیت رنگ پذیری بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در انواع رنگهای آبی، صورتی، قرمز، بنفش، زرد، نارنجی، قهوه ای، مشکی، سبز، سفید، طوسی و… تولید می شوند و تولیدی دمپایی بچه گانه با استفاده از این ماده  با کیفیت و مرغوب، دمپایی هایی در انواع سایز بندی های متفاوت و رنگ بندی های گوناگون تولید می کنند.
این دمپایی ها در انواع رنگ های دخترانه و پسرانه مناسب برای تمام سنین کودکان در بازار عرضه می شوند و حتی به کشور های دیگر نیز صادر می شوند که صادرات این دمپایی ها ارز آوری بسیار خوبی برای کشور دارد و موجب اشتغال زایی خوبی برای کارگران فعال در این صنعت می شود.

مرکز خرید دمپایی EVA بچه گانه

مرکز خرید  دمپایی EVA بچه گانه برای خرید دمپایی بچه گانه با کیفیتی بسیار بالا و مرغوب، در انواع سایزها و رنگ بندی ها و طرح های فانتزی و کودکانه می توانید به مراکز فروش و نمایندگی‌های ما م مراجعه نمایید به انواع دمپایی را با توجه سلیقه خود خریداری نمایید.
همچنین اگر از طرفداران خرید اینترنتی هستید می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع دمپایی ها را به یکدیگر مقایسه نمایید و با کمک کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما