فروشگاه دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت

 دمپایی بیمارستانی ارزان در کیفیت بالا و فوق العاده عرضه می شود. این محصولات از مهم ترین وسایل مورد نیاز بیمارستانی جهت استفاده افراد است. این دمپایی ها از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تشکیل شده اند و در تمامی بخش های بیمارستان می توان از آنها استفاده نمود. فروشگاه دمپایی بیمارستانی کالای خود را در قیمت های ارزان ارائه می کند.

فروشگاه  دمپایی بیمارستانی ارزان قیمت

انواع دمپایی بیمارستانی ارزان پلاستیکی

انواع دمپایی بیمارستانی ارزان پلاستیکی با خرید دمپایی بیمارستانی از مزایای این محصول بهره مند خواهید شد. دمپایی های بیمارستانی در مدل های مختلف وجود دارند. از آنجایی که ممکن است این محصولات نقش مهمی در انتقال میکروب ها و بیماری ها داشته باشند، در بیمارستان از دمپایی های خاصی استفاده می کنند. در متن زیر به معرفی انواع دمپایی های بیمارستانی پرداخته ایم:

  1. دمپایی هایی که از جنس پلاستیک هستند: این نوع به دلیل جنسی که دارند، بسیار نرم، سبک و راحت می باشند. از دیگر ویژگی های این مدل تنوع بی نظیر در رنگ آنها است. همچنین نمونه های جلو بسته و جلو باز دارند. پلاستیک به کار رفته در این محصولات استحکام بالایی دارد و می توان تا مدت های طولانی از آن استفاده نمود. با تهیه محصول به صورت عمده خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.
  2. مدل طبی: به دلیل کفی نرم، رویه چرمی که دارند، اغلب توسط بیمارانی که دچار آسیب های کمر، پا درد و … هستند، استفاده می شوند.
  3. محصولاتی که به صورت یکبار مصرف هستند: از پارچه های سبک اسپان باند و ترکیب پلاستیک تهیه می شوند و می توان در مکان های مختلف از آنها استفاده نمود و معمولا در بخش رادیولوژی و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کفی مستحکم و رنگ بندی متنوعی دارند، اما معمولا به رنگ سفید می باشند.

انواع دمپایی هایی که در بیمارستان استفاده می گردند، از جنس EVA و PU ساخته می شوند و بسیار سبک هستند. این محصولات مناسب ترین وسیله برای استفاده کارکنان بیمارستان و افراد بیمار به شمار می روند. دمپایی های پلاستیکی بدون بو و در سایزهای متنوع و مدل های مختلف وجود دارند و توسط تکنولوژی روز دنیا، طراحی و تهیه شده اند، به همین دلیل کاملا بهداشتی هستند.  

قیمت فروش دمپایی بیمارستانی ارزان جراحی

قیمت فروش  دمپایی بیمارستانی ارزان جراحی دمپایی بیمارستانی جراحی مناسب استفاده در اتاق عمل می باشند. انواع دمپایی های بیمارستانی جراحی در قیمت های مختلف به فروش می رسند.

با تهیه این محصولات به صورت عمده از درب کارخانه، مستقیم و بدون حضور واسطه، در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت. قیمت نهایی فروش دمپایی بیمارستانی همواره در حال نوسان است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما