صادرات عمده چکمه پلاستیکی پسرانه ارتشی

صادرات عمده چکمه پلاستیکی پسرانه ارتشی، به کشورهای مختلفی انجام می شود. این مدل از محصولات، انواع گوناگونی دارند که در طراحی و رنگ های خاصی ارائه می گردند. گفتنی است که ارسال این چکمه ها بیشتر به ممالک همسایه صورت می گیرد و از بازار پرفروش و با سود دهی بالایی نیز برخوردار می باشد.صادرات عمده چکمه پلاستیکی پسرانه ارتشی

مشخصات انواع چکمه پلاستیکی پسرانه خز دار

مشخصات انواع چکمه پلاستیکی پسرانه خز دار آیا با مشخصات انواع چکمه پلاستیکی پسرانه خز دار آشنایی دارید؟ می دانید که نوع مرغوب این کالاها چه ویژگی هایی دارند؟ در این خصوص می توان به موارد متعددی اشاره کرد. در هر حال، این نوع از کفش ها مناسب برای مکان های مختلف و اقلیم های سرد می باشد و نیاز است تا چنین خصوصیاتی را داشته باشند:

  • از وزن سبکی برخوردار باشند.
  • انعطاف پذیری شان عالی باشد.
  • ضد لغزش و سایش باشند که بیشتر به زیره کفش مربوط است.
  • خز داخل آن استاندارد بوده و ایجاد حساسیت کند و در همین حال پا را گرم نگه دارد.
  • در برابر سرما، آب و برف از پا محافظت کند.

البته مشخصات چکمه پلاستیکی با کیفیت، منوط به این موضوع نیز می شود که باید شرکت سازنده از بهترین مواد اولیه کار گرفته و طراحی های خوبی هم داشته باشند. امروزه محصولاتی که ساخته می شوند، کاربرد بسیار زیادی دارند.

در هر حال، این مدل از کالاها به صورت ساق کوتاه، در مدل بوت و همچنین ساق بلند تولید می گردند و از سویی، دارای شماره های متفاوتی هستند. در گوشه و کنار کشورمان، کارخانه های متعددی نیز در این حوزه فعالیت می نمایند که در بخش بعدی، توضیحات مفصلی خدمت شما ارائه می دهیم.

شرکت تولیدی چکمه پلاستیکی پسرانه مدل بلند

شرکت تولیدی چکمه پلاستیکی پسرانه مدل بلند درباره شرکت تولیدی چکمه پلاستیکی پسرانه مدل بلند باید بیان نماییم، کارخانه از مواد مرغوب پلیمری استفاده می کند که عموماً جنس اصلی به کار گرفته شده، پی وی سی است که هم دوام بالایی دارد و از سویی، بسیار معطف می باشد. همینطور بهترین کالا را با پلاستیک ها نو می سازند که بازیافتی نیستند.

این چکمه ها را تولیدی ها با استفاده از فناوری های پیشرفته ساخته و عرضه می کنند. در کنار این مسائل، محصولات را در سایزهای گوناگونی ارائه می دهند که می شود به نوع پسرانه از اندازه 30 تا 35 اشاره کرد. شرکت، در کارتن هایی که حاوی 24 جفت است و در کارتن های مخصوصی به عرضه چکمه ها می پردازد.

موضوع دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کرد، رنگ و طرح های متنوعی است که این کالاها دارند. آنان به صورت ساده و تک رنگ و طرح دار تولید می شوند و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما