خرید و فروش چکمه کارگری درجه یک

خرید و فروش چکمه کارگری درجه یک و کفش کوهنوردی قارتال با تضمین کیفیت کالا و ماندگاری و ایمنی بالای آن توسط تولیدی¬ها و کارخانه¬جات ساخت این محصول انجام می¬پذیرد.

چکمه کارگری

چکمه و ایمنی

این روزها هر کارفرمایی اولویت اولش ایمنی کارگران است. ایمنی هم جز با رعایت قوانین و مقررات و استفاده از تجهیزات مناسب میسر نمی¬شود.
تجهیزات ایمنی اقسام گوناگونی دارند، مثل کلاه، نقاب، دستکش، لباس محافظ و یا کفش. کفش¬های ایمنی و کفش کوهنوردی سالومون ایرانی که عموماً چکمه هستند، یکی از وسایل حیاتی حفظ ایمنی به شمار میروند.
چکمه¬های ایمنی باید بتواند از ساق پا و پاهای فرد در برابر انواع ضربات، مواد شیمیایی، خطرات الکتریکی و عدم توانایی در کنترل حرکت محافظت کند و در عین حال چون ساعات زیادی پوشیده میشود، کیفیتی عالی داشته و پا را اذیت نکند. همچنان ماندگاری و طول عمر بالا امر مهم دیگری برای این چکمه¬هاست.
در این بین چکمه های پلاستیکی توانسته¬اند توقعات ذکر شده را برآورده کنند و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کارگران قرار بگیرند.

چکمه کارگری

انواع چکمه کارگری

چکمه¬ها بسته به کارکرد و جنسشان طبقه¬بندی¬های متفاوتی دارند، از نظر جنس این چکمه¬ها به چند دسته¬ی کلی زیر شناخته می¬شوند:

  • چکمه باغبانی
  • چکمه ضد روغن
  • چکمه ضد اسید
  • چکمه عایق برق
  • چکمه پی.وی.سی (P.V.C)

که هرکدام بسته به جنسشان طراحی متفاوتی نیز دارند.
چکمه¬های کشاورزی با داشتن لایه¬ی ضدآب، از ورود هرگونه آب و گل به کفش شما پیشگیری میکنند.
چکمه¬های ضد روغن اجازه¬ی ورود روغن به کفش را نمیدهند و با سطح عاجدار خود امکان لیز خوردن را به حداقل میرسانند.
چکمه¬های ضد اسید برای کار در محیط¬های اسیدی و حاوی مواد پرخطر شیمیایی طراحی شده و از پاهای شما در برابر تماس با اینگونه مواد محافظت میکند. همچنین کف آن اصطکاک مناسب با سطح ایجاد کرده و از سر خوردن پا جلوگیری میکند.
چکمه ی عایق برق با داشتن لایه¬های متعدد محافظ خطر برق گرفتگی را به حداقل کاهش میدهد.
چکمه¬ی پی.وی.سی نوعی چکمه است که از لاستیک پی.وی.سی تولید شده و انعطاف پذیری بالایی دارد. همچنین به صورت یکپارچه تولید میشود که احتمال نفوذ مواد مختلف به درون آن را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد.
در نهایت با استفاده از این چکمه¬ها برای انجام فعالیت¬هایتان علاوه بر حفظ بهداشت و ایمنی پاهای شما در برابر عوامل خارجی، به محیط زیست هم یاری میرسانید، زیرا این چکمه¬ها از فرآوری مواد بازیافتی تولید می¬شوند و به کاهش پلاستیک¬های رها شده در طبیعت کمک شایانی میکنند.

چکمه کارگری

خرید و فروش چکمه کارگری

تچکمه¬های کارگری همانطور که گفته شد، یکی از ملزومات هر کارگاه و کارخانه¬ایست. برای خرید و فروش این نوع چکمه¬ها میتوانید به این محل¬ها سری بزنید. البته فروشگاه¬های آنلاین خرید و فروش چکمه ی کارگری میتوانند به خوبی پاسخ گوی مشتریان خود چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی باشند. از این رو شما می توانید از طریق مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، نسبت به اطلاع از قیمت انواع چکمه پلاستیکی در شیراز اقدام نموده و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما