خرید عمده چکمه پلاستیکی شیراز

چکمه پلاستیکی یکی از تجهیزات ایمنی مورد استفاده در محیط های کاری است. جنس این نوع چکمه ها از مواد پلاستیک یا pvc است. چکمه های پلاستیکی و کفش جردن در ترکیه انواع مختلف و رنگ های مختلفی دارند که بنابر محیط مورد استفاده تولید می شوند. اگر قصد خرید عمده چکمه پلاستیکی شیراز را دارید تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

خرید عمده چکمه پلاستیکی شیراز

تنوع رنگی چکمه پلاستیکی شیراز

تنوع رنگی چکمه پلاستیکی شیراز از چکمه های پلاستیکی و کفش جردن در شیراز در محیط کاری با ایمنی کمتر استفاده می شود تا علاوه بر کاهش احتمال خطر و بالا بردن امنیت، کیفیت کار نیز افزایش یابد.

از موارد استفاده از چکمه های پلاستیکی در ایران می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

۱. چکمه پلاستیکی سفید رنگ که برای سالن های کشتارگاه، دامپروری ها و سالن های تولید غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

۲. چکمه پلاستیکی مشکی که به عنوان چکمه کشاورزی یا باغبانی نیز شناخته می شود. این چکمه نسبت به انواع دیگر بیشتر دیده می شود. برای فعالیت های کشاورزی و باغداری و گلخانه های تولید محصولات از این چکمه استفاده می شود. این چکمه ها از نفوذ آب و گل به درون چکمه جلوگیری می کنند.

۳. چکمه پلاستیکی ایمنی که برای کارهای ساختمانی استفاده می شود .

۴. چکمه پلاستیکی رنگی و طرح دار بچه گانه نیز از انواع چکمه های مورد استفاده است.

۵. چکمه ضد روغن که در کارگاه های تولید روغن استفاده می شود‌. این نوع چکمه ها خاصیت نفوذ ناپذیری روغن را دارا هستند.

جنس و طرح و رنگ این چکمه ها به دلیل کاربرد آنها متفاوت است.

در هنگام خرید چکمه پلاستیکی علاوه بر سایز مناسب چکمه و مقاوم بودن آن باید توجه کنیم که ضد اسید نیز باشد. لایه درونی چکمه باید روکش ضد آب داشته باشد و گرم و نرم باشد تا پا آسیبی نبیند.

قیمت فروش چکمه پلاستیکی شیراز

قیمت فروش چکمه پلاستیکی شیراز یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید چکمه پلاستیکی دقت به رعایت استانداردها در مواد تولیدی و نحوه ساخت آن ها است. چرا که ممکن است عدم استاندارد چکمه هنگام کار باعث آسیب شود و شاید تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت چکمه پلاستیکی شیراز در طرح ها و رنگ های متفاوت می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. چکمه مورد نیاز خود را انتخاب کنید . با مسئولان واحد فروش تماس گرفته و اطلاعاتی درباره قیمت خرید، جنس و رنگ از آن ها دریافت کنید. محصول مورد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید. سفارش شما پس از ثبت در کمترین زمان تهیه شده و برای شما ارسال خواهد شد. با این شیوه خرید در وقت و هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما