خرید عمده دمپایی پلاستیکی انگشتی مردانه

دمپایی پلاستیکی انگشتی یکی از دمپایی های تابستانه است که مخصوص تابستان بوده و دارای طرح و مدل های مختلفی است و به دلیل استفاده های فراوانی که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این دمپایی بسته به کیفیت، مدل و تزئینات بکار رفته در آن قیمت های مختلفی را داشته و نرخ عمده آن ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود.

خرید عمده  دمپایی پلاستیکی انگشتی مردانه

مدل های جدید دمپایی پلاستیکی انگشتی خزدار

مدل های جدید  دمپایی پلاستیکی انگشتی خزدار جدیدترین مدل دمپایی پلاستیکی انگشتی خزدار بسیار شیک و منحصر به فرد است که در رنگ و طرح های آن تنوع زیادی وجود دارد که طرح ها و مدل روی دمپایی نیز متنوع است و شکل های هندسی، قلب، گل، برگ و … در آن اجرا شده و سایز های متنوعی که در آن وجود دارد نیاز همه ی سنین را پاسخگو می باشد.

دمپایی انگشتی جدید بیشتر در فصول تابستان استفاده می شود و استفاده راحتی دارد و با وجود آن در پاها گردش هوا وجود داشته و در نتیجه از عرق کردن پا و ایجاد بو در آن جلوگیری می شود. این محصول به دلیل تنوعی که در مدل دارد در مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در حین رانندگی، پیاده روی، تفریح و میهمانی و … می توان از آن استفاده نمود.

دمپایی انگشتی در جنس های مختلف فوم، پلاستیکی و چرمی و … ارائه می شود که دارای انواع طبی و ساده است که قطر پاشنه ها و جنس کف و رویه هر یک مختلف بوده و تنوع رنگی نیز در آن دیده می شود که هر یک خریداران خاص خود را دارد.

قیمت روز دمپایی پلاستیکی انگشتی مجلسی

قیمت روز  دمپایی پلاستیکی انگشتی مجلسی قیمت خرید دمپایی پلاستیکی انگشتی مجلسی بسته به جنس و مدل مختلف بوده و نمونه های چرمی آن گرانتر می باشد، این کفش نیز به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بیشتر در مجالس عروسی و جشن ها استفاده می شود که در آن تزئینات زیبایی به کار رفته است و بسته به نوع تزئینات نیز نرخ های مختلفی دارد.

این دمپایی در مدل های پاشنه دار، بدون پاشنه، بند دار، بدون بند بوده که با مهره، سنگ های تزئینی، خز و پارچه و … در آن تزئینات شده است و برخی نمونه ها نیز دارای تزئینات سنتی است که تنوع شکل های آن حق انتخاب مشتریان را بالا برده است.

دمپایی پلاستیکی در داخل حیاط و خارج از ساختمان استفاده می شود که دارای کفی نرم و راحت بوده و رویی نرم و انعطاف پذیری دارد که حین راه رفتن طولانی با آن پاها دچار خستگی و تاول نخواهد شد و کف آنها به گونه ای طراحی شده که از عرق کردن پاها جلوگیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما