خرید انواع دمپایی پلاستیکی استخری مردانه

دمپایی پلاستیکی استخری با مواد اولیه با کیفیت تولید می شود و داری سوراخ های متعدد و ریز می باشد تا آب درون آن نماند و تخلیه شود.

شرکت ما انواع دمپایی استخری مردانه را سایز های مختلف عرضه می کند و برای خرید آن می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید.

خرید انواع  دمپایی پلاستیکی استخری مردانه

مشخصات دمپایی پلاستیکی استخری گلدار

مشخصات  دمپایی پلاستیکی استخری گلدار دمپایی پلاستیکی گلدار استخری از مواد پلاستیکی ای بسیار نرم و انعطاف پذیر تولید می‌شوند و همچنین قابلیت شستشو دارند.
این دمپایی ها بسیار سبک و با دوام هستند و همچنین در هنگام راه رفتن و حرکت ناراحتی برای پا ایجاد نمی‌کند و از آن به خوبی محافظت می کنند و به همین دلیل بسیار پرفروش هستند و در انواع رنگ ها و طرح های متنوع گلدار، پلنگی و… به فروش می رسند.
به دلیل استفاده از فرمولاسیون خاص در تهیه مواد اولیه و ترکیبات پلاستیکی پی وی سی، پی یو و … در هنگام ساخت و قالب گیری این دمپایی ها در استخر ها و مکان های سر و لیز دچار لغزش نمی شوند و کاربران با خیالی آسوده می توانند از این دمپایی ها استفاده نمایند.
این دمپایی ها بسیار با دوام هستند و عمری طولانی دارند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و نرم انعطاف پذیر پاره یا شکسته نمی شوند همچنین به دلیل استفاده از فناوری نانو در تولید آن ها ضد آب هستند و رطوبت را به خود جذب نمی کنند و آب هیچ گونه آسیبی به بافت و رنگ آن ها نمیزند. البته لازم به ذکر است که بر روی این دمپایی ها برای تخلیه سریع تر آب سوراخ های ریزی تعبیه شده است که سبب می شود آب داخل دمپایی ها نماند.
این دمپایی ها در انواع طرح های متنوع و جذاب و با رنگ بندی بسیار زیاد برای انواع سلیقه ها و سایز ها تولید می شوند و افراد در تمام سنین می توانند از آن ها استفاده کنند.

قیمت انواع دمپایی پلاستیکی استخری نانو

قیمت انواع  دمپایی پلاستیکی استخری نانو برای خرید انواع دمپای پلاستیکی نانو و استخری می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید و این محصولات را به صورت عمده و جزئی با قیمت های استثنایی و کیفیت بسیار بالا خرید کنید.
 قیمت عمده این محصول مانند دیگر محصولات کمتر می باشد و با خرید عمده می توانید از تحقیقات ویژه ما برخوردار شوید.
 همچنین شما می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع دمپایی ها را با یکدیگر مقایسه کنید و قیمت آنها را استعلام نمایید و برای خرید بهتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و با توجه به نیازتان دمپایی مورد نظر را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما