بازار فروش دمپایی پلاستیکی در شیراز

بازار فروش دمپایی پلاستیکی در شیراز و سایر شهرهای کشورمان همواره گرم و پر رونق است، چرا که دمپایی مردانه پوما یکی از کالاهای اساسی می باشد که مردم از آن در قسمت های مختلفی از خانه مانند حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حیاط استفاده می نمایند؛ بخش بسیاری از این تولیدات با بهره گیری از مواد اولیه بسیار عالی و استاندارد تولید شده و می تواند برای مدتهای طولانی مورد استفاده قرار گیرد.
شما می توانید

بازار فروش دمپایی پلاستیکی در شیراز

روش تولید دمپایی پلاستیکی در شیراز

روش تولید دمپایی پلاستیکی در شیراز خوشبختانه در کشورمان و به خصوص مراکز تولیدی شهر شیراز شاهد رونق تولید و عرضه انواع دمپایی پلاستیکی و دمپایی پشمی می باشیم؛ برای تهیه و ساخت این محصول ابتدا مواد اولیه ای که تشکیل دهنده ساختار اصلی آن می باشد را فراهم آورده و سپس آنها را با همدیگر ترکیب می نمایند. بعد از انجام عملیات مخلوط کردن باید مواد به خوبی عمل آمده و آماده برای تزریق پلاستیک و دمش هوا درون آن شود؛ پس از انجام این مرحله دمپایی آماده شده و قطعات مختلف آن با استفاده از دوخت حرارتی و یا چسبهای قدرتمند به همدیگر متصل شده و یک محصول زیبا و جذاب را به وجود می آورند.

از جمله مهمترین ویژگی های  دمپایی های تولید شده در کشورمان می توان به پارامترهای زیر اشاره نمود:

  • این دمپایی در برابر پوسیدن دوام بالایی دارد و حتی اگر مکررا مورد استفاده قرار گیرد زیبایی و کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • این محصول را به آسانی می توان بازیافت کرد و مجددا به چرخه تولید بازگرداند و به همین سبب هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.
  • بسیار نرم و راحت است و در اثر پوشیدن زیاد هیچ مشکلی برای پا ایجاد نمی کند.
  • وزن آن تقریبا سبک می باشد و استفاده از آن بسیار راحت است.

قیمت روز دمپایی پلاستیکی در شیراز

قیمت روز دمپایی پلاستیکی در شیراز قیمت دمپایی پلاستیکی با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که مهم ترین آنها جنس مواد اولیه ای است که در ساختار آنها به کار رفته است، همچنین روش تولید و نوع طرحی که برای تولید آن به کار رفته همگی از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشند.

اما با این وجود اکثر تولید کنندگان فعال در کشورمان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا دمپایی تولیدی آنها در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد؛ چرا که معمولا از دمپایی در مکان های خیس و مرطوب استفاده می شود و به همین دلیل باید در برابر آب استقامت فراوانی داشته باشد؛ این دمپایی ها در طرح ها و رنگهای متنوعی تولید شده و به خوبی تمامی سلائق را در برمی گیرند.
لازم به ذکر است شما می توانید ضمن ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه، علاوه بر شهر شیراز با بزرگترین کارخانه دمپایی پلاستیکی در قم نیز آشنا شده و نسبت به خرید انواع محصولات مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما