بازار خرید چکمه پلاستیکی کوتاه

بازار خرید چکمه پلاستیکی کوتاه در کل کشور فعال است. در این بازار فروش انواع چکمه در مدل های مختلف و با قیمت پایین و کیفیت برتر صورت می پذیرد. خریداران عمده ای اغلب مغازه داران و فروشگاه های سطح شهرها می باشند که این محصول را خریده و در مغازه های خود به صورت جزئی و گران تر می فروشند. چکمه پلاستیکی در  سایز بندی های متنوع و در رنگ بندی های مختلف انجام می پذیرد. 

بازار خرید چکمه پلاستیکی کوتاه

طول عمر بالا چکمه پلاستیکی

طول عمر بالا چکمه پلاستیکی طول عمر بالا چکمه پلاستیکی از جمله دلایلی است که باعث جذب مشتری می شود. این محصول از پلاستیک درجه یک و به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است. اگر در تولید این محصولات از مواد درجه یک استفاده شود می تواند در برابر فشار و ضربه استقامت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر داشته باشد. چکمه های پلاستیکی برای گل کاران و باغداران و همچنین رفتگران و غیره کاربرد دارد.

این محصولات در رنگ بندی های متنوع و در اندازه های مختلف تولید شده اند و ارتفاع بعضی از این چکمه ها کوتاه و بعضی بزرگ می باشد. نمونه های کوتاه بیشتر برای بچه ها استفاده می شود. این چکمه ها بیشتر در روستاهایی که راه های خاکی دارند و به خصوص در فصل زمستان که عبور و مرور با مشکلات همراه است انجام می پذیرد. کف این پوتین ها انعطاف پذیری زیادی دارد و به خاطر ضخامت بالای آن و زبر بودن به راحتی داخل برف و یا گل فرو می رود و از لیز خوردن جلوگیری می کند. 

باید این محصولات به گونه ای تولید شوند که در برابر حرارت و سرما مقاومت زیادی داشته باشند چنانچه حرارت باعث پایین آمدن کیفیت این محصولات نشود و همچنین سرما باعث شکستی پوسته ی پلاستیکی آن ها نشود.  

قیمت فروش چکمه پلاستیکی کوتاه

قیمت فروش چکمه پلاستیکی کوتاه قیمت فروش چکمه پلاستیکی کوتاه با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. چکمه های ساق کوتاه نسبت به نمونه های ساق بلند قیمت کمتری دارند و اما نمونه هایی که ضخامت بیشتری دارند نسبت به نمونه های نازک تر قیمت بیشتری دارند. 

چکمه های پلاستیکی در دو نوع کیفیت تولید می شوند نمونه های درجه یک که مخصوص صادرات هستند و به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و حتی اسیای صغیر ارسال می شوند و نمونه های درجه دو که با این که کیفیت خوبی دارند اما بیشتر برای داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از قیمت نهایی این محصولات می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما