کارخانه تولید دمپایی بیمارستانی قم

این شرکت تولیدی در ردیف یکی از برترین کارخانه های تولیدی دمپایی بیمارستانی قم و کفش اسکیت بچه گانه دست دوم در سطح کشور قرار گرفته است و انواع بسیار مختلفی از دمپایی ها را با توجه به مکان مورد استفاده در بیمارستان تهیه و طراحی نموده است.

کارخانه تولید دمپایی بیمارستانی قم

مدل های جدید دمپایی بیمارستانی قم

مدل های جدید دمپایی بیمارستانی قم

مدل های جدید دمپایی بیمارستانی قم شامل موارد زیر می سود؛

  • دمپایی یکبار مصرف پنبه ای با بهترین جنس ترکیبی از ویسکوز که دارای مقاوم ترن شکل دمپایی های یکبار مصرف است جهت استفاده در اتاق ترخیص، اتاق عمل، اتاق بستری
  • مدل دمپایی بیمارستانی پارچه ای، ابری، لاانگشتی، جلو باز، جلو بسته
  • دمپایی های پلاستیکی بیمارستانی تهیه شده از بهترین جنس پی وی سی در انواع مدل های جلو باز و جلو بسته
  • دمپایی های طبی بیمارستانی مناسب برای بیماران دارای مشکلای استخوانی
  • دمپایی های بیمارستانی چرمی مخصوص اتاق عمل

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی نرم و راحت، سبک، محکم و بسیار متنوع در رنگ و اندازه است. این محصول در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی استفاده می شود. انواع خاصی از این نوع کفش برای استفاده در آرایشگاه نیز تولید می شود. این کالای با کیفیت از فروش فوق العاده ای برخوردار می باشد.

امروز با توجه پیشرفت تکنولوژی و با توجه به اهمیت نقش بهداشت در زندگی انواع خاصی از دمپایی های یک بار مصرف جهت استفاده در بیمارستان و آرایشگاه در قیمت های بسیار مناسب تولید شده است.

این دمپایی ها باعث راحتی در جابجایی و حرکت بیماران می باشندو از نظر بهداشتی نیز امکان انتقال آلودگی را کاهش می دهند.

دمپایی بیمارستانی و کفش اسکیت بزرگسال در تمام بخش های بیمارستان قابل استفاده می باشد و با توجه به رنگ بندی های مختلف می توان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرد.

این کالای پر کاربرد در انواع مختلفی تولید می شود و کیفیت های متفاوتی دارند. بیماران و پرسنل بیمارستان هر کدام از انواع مختلفی از این کفش می توانند استفاده کنند و برای هر دو گروه دمپایی با طراحی های خاص وجود دارد.

استفاده از این کفش ها در بیمارستان  ها توسط افراد حاضر در بیمارستان اثر حفاظتی و راحتی آن می باشد که فرد به دلیل ایستادن گاهی به مدت طولانی احساس خستگی و کمردرد نخواهد شد در واقع باعث می شود خون در پاها جریان داشته باشد.

صادرات انواع‌ دمپایی بیمارستانی قم

صادرات انواع‌ دمپایی بیمارستانی قم
صادرات دمپایی بیمارستانی قم به سوی کویت و سایر کشورهای همسایه از جمله عراق، قزاقستان، پاکستان، ترکمنستان، سوریه در نهایت کیفیت و مرغوبیت و کامل ترین انواع  صورت می گیرد تولیدات دمپایی بیمارستانی این کارخانه در سال  98 توانست صادراتی پر رونق را در سالی که گذشت ثبت نماید و صادراتی بی نظیر و پر سود را رقم بزند.

عرضه دمپایی بیمارستانی در تمامی مدل ها هم اکنون به سراسر دنیا در حال انجام می باشد.
این سایت خرید که فروشنده  دمپایی بیمارستانی قم در بهترین مدل ها و باکیفیت ترین جنس ها بوده راه اندازی گردیده و پاسخگوی بیست و چهار ساعته سفارشات تمامی مشتریان ایرانی و خارجی می باشد.

واحد فروش دمپایی بیمارستانی این شرکت به صورت عمده و در حجم کلی تر نیز فعال بوده و مشغول به ارایه و پاسخ گویی به مشتریان است. همانطور که میدانید خرید عمده هر محصولی برای خریدار و مشتری می تواند بسیار سودمند باشد زیرا خریدار حجم بیشتری از محصولش را عرضه می کند و مشتری با تخفیف عالی و بینظیری محصول را در کیفیتی باورنکردنی خرید می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما