چکمه پلاستیکی /قیمت و خرید عمده

چکمه پلاستیکی نوعی کفش ایمنی می باشد که می تواند در بالا بردن ایمنی کارگران در محیط های کاری مورد استفاده قرار گیرد. این چکمه ها در انواع مختلفی از جمله چکمه پلاستیکی مشکی و سفید ، چکمه ایمنی دارای پنجه فولادی ، چکمه پلاستیکی خزدار ، چکمه ضد اسید و چکمه های باغبانی و … تولید می شوند . انواع چکمه ها معمولا در برابر نفوذ آب ، روغن های صنعتی ، مواد شیمیای و اسید ها و … مقاوم می باشند.

این چکمه ها می توانند در محیط های کاری، آسیب و خطراتی که پای نیروهای کاری را تهدید مکند را کاهش دهد و محافظت نماید. همچنین این چکمه ها وسیله مناسبی برای خشگ نگهداشتن پا ها در محیط های مرطوب و مشاغلی که فرد با آب کار می کند می باشد . چکمه پلاستیکی جهت محیط های الوده مانند کشتارگاه ها ، مزارع کشاورزی ، خدمات نظافتی ، ماهیگیری ، صنایع شیمیایی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چکمه پلاستیکی

با پیشرفت روش های تولید و استفاده از مواد اولیه مرغوب چکمه های لاستیکی جدید از دوام و طول عمر مصرفی بالاتری نسبت به نسل های قبلی برخوردار هستند. امروزه چکمه لاستیکی کاربردی تر تولید می شوند و به آنها ویژگی هایی جدیدی اضافه شده، نظیر اضافه کردن پنجه ی فلزی، کفی ضد میخ، عایق برق و …این تغییرات باعث شده تا چکمه ها  بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و مصرف چکمه ها در کارگاه ها و کارخانه ها بیشتر شود.

در گذشته چکمه پلاستیکی صرفاً به یک سبک و در یک رنگ تولید می‌شد و در فضا های باز مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه چکمه پلاستیکی در سبک ها، اندازه ها، رنگ ها و الگوهای مختلفی ارائه می گردد. برخی از آن ها دارای ویژگی های خاصی می‌باشد و عملکرد منحصر به فردی دارد. بدین ترتیب گزینه‌ های بیشتری از چکمه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مزایای استفاده از چکمه پلاستیکی

چکمه ضد آب

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از این چکمه ها خاصیت کاملاً ضد آب بودن آن ها می باشد. در محیط های مرطوب یا به هنگام کار با آب، به خوبی می‌تواند از پا های افراد محافظت نماید.  پا ها کاملا خشک مانده و محیط داخل کفش مرطوب و آزار دهنده نمی‌گردد.

عملکرد مناسب

چکمه لاستیکی یکی محکم ترین و قابل اطمینان ترین نوع زیره را در سطوح لغزنده و مرطوب دارا می باشد. احتمال لغزش، سقوط، آسیب رسیدن به هنگام راه رفتن و حرکت بر روی سطوح خیس را به حداقل می رساند. زیره آن ها اصطکاک خوبی روی سطوح ایجاد می‌کند به گونه‌ای که حتی برای هل دادن و کشیدن اجسام سنگین پای افراد دچار لغزش نمی‌شود.

حفاظت از خطرات احتمالی برق گرفتگی

از آنجا که لاستیک یک ماده عایق برق می باشد، چکمه پلاستیکی در صورت تماس تصادفی با سیم برق در سطوح مرطوب و آبگرفتگی ها از جان افراد در برابر برق گرفتگی های تصادفی محافظت می نماید. چکمه لاستیکی در طوفان‌ ها و بلایای طبیعی که ممکن است افراد در شرایط کاملاً غیرقابل پیش بینی قرار گیرد، بسیار گزینه مناسب، در دسترس و ارزان می باشد.

حفاظت از مچ، قوزک و ساق پا

بیشتر چکمه ها تا قسمت نصف یا بالای ساق پا ها را می پوشاند و مانع از ورود آب به داخل چکمه می گردد. چکمه ها بسیار گزینه مناسبی جهت استفاده در شرایط سیلابی بوده و می‌توان از آن ها به هنگام عبور از آب و آبگرفتگی ها استفاده نمود . چکمه پلاستیکی همچنین مچ پا و قوزک آن را در برخورد با اجسام محافظت می نماید.

چکمه لاستیکی سبک و انعطاف پذیر

چکمه لاستیکی این مزیت را دارد که از یک ماده سبک و انعطاف پذیر تولید شده است. فرد هنگام استفاده از آن احساس سنگینی نمی کند. این امر به او کمک می‌کند که از خستگی، تاول، زخم‌های حاصل از تماس های تصادفی با مواد سفت و خشن و … در امان بماند.

انواع چکمه پلاستیکی

چکمه کشاورزی و چکمه بارانی

چکمه پلاستیکی از لاستیک ولکانیزه ساخته شده‌ است. به همین دلیل به کشاورزان و کارگران امکان حضور در فضا های باز در زیر باران و کار در بین گل و لای را می‌دهد. این نوع چکمه در فعالیت‌های کشاورزی، خدمات نظافتی، قالیشویی ها و … بسیار پر کاربرد می باشد.

چکمه ماهیگیری

این نوع چکمه سبک جدیدتری بوده و معمولاً از ترکیب نئوپرن و لاستیک ساخته می‌شود. به صورت بلند طراحی شده و کاملاً در مقابل ورود آب به صورت محافظ عمل می نماید. در هوای سرد پا ها را در برابر آب و سرما نیز محافظت می کند. در برخی موارد به صورت طرح دار و استتار شده تولید شده و به کاربران امکان مخفی شدن را می‌دهند.

چکمه پلاستیکی

چکمه ایمنی

در این سبک از چکمه پلاستیکی، سرپنجه آن ها با یک ورقه ی فولادی تقویت شده و محافظ انگشتان در برابر ریزش آوار، سقوط اجسام سنگین و … می باشد. در محیط‌ های صنعتی که مطابق با استاندارد های ایمنی محیط کار و قوانین آن می‌باشد، در بین کارگران بسیار محبوب است. این نوع چکمه ها در برابر روغن، مواد شیمیایی، جریان الکتریکی و … می‌توانند محافظ خوبی در محیط‌ های کاری باشند. کاملاً ضد لغزش بوده و در سطوح لغزنده نظیر کف کارخانه‌های سیمان به خوبی از لغزش با ها جلوگیری می نماید.

چکمه ضد اسید

چکمه های ضد اسید قالبا در مکانهایی مورد استفاده قرار می گیردند که کفش تماس مستقیم با مواد شیمیایی و قلایی دارند و کفش دچار خورندگی و فرسوده شدن زود تر از زمان معمول می شود . این چکمه  ها همچنین از پا در برابر این مواد محافظت کرده و از آسیب دیدن پا جلوگیری می کند . چکمه ضد اسید بیشتر در صنایع شیمیایی و همچنین در کشتارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند .

چکمه خزدار

داخل این چکمه ها از الیاف و خز پوشیده شده که پا را در مقابل سرما و یخ زدگی محافظت می کند . چکمه های خزدار بیشتر در مکانهای سرد سیر یا حتی صنایعی که دارای یخچال های صنعتی هستند مورد استفاده قرار میگیرد ، بسیاری از طبیعت گردان و علاقه مندان به شکار از این چکمه ها با طرح های تکاوری در طبیعت و جنگل ها استفاده می کنند .

قیمت چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی قیمت مناسب

این نوع چکمه پلاستیکی معمولا به صورت عمده برای کارگران تهیه شده و نسبت به نوع های دیگر از قیمت پایین تری برخوردار است. معمولا در مشاغل خدماتی، کشاورزی و … به وفور مورد استفاده قرار میگیرد ..این نوع چکمه کاملا ضد آب بوده اما ویژگی های اضافی نظیر عایق بندی برای هوای سرد، سر پنجه ی فولادی و … را دارا نمی باشد. چکمه های بسیار متنوع در این بازه قیمت وجود دارد. جنس، دوام، الگوی آج، ارتفاع چکمه، رنگ و … در این دسته بسیار متنوع می باشد.

چکمه پلاستیکی عایق با قیمت بالاتر

این نوع چکمه ها معمولاً برای مشاغلی استفاده می گردد که نیاز به حفاظت ویژه‌ای از پا ها در آن ها وجود دارد. چکمه های این دسته معمولا از مواد ساخته می‌شود که دارای سطح عایق‌بندی بالاتری بوده و به افراد امکان فعالیت در هر نوع شرایط کاری و آب و هوایی را می دهند.

خرید چکمه پلاستیکی

به هنگام خرید چکمه پلاستیکی همانند دیگر لوازم و تجهیزات کاربردی، باید ابتدا محیط کاری افراد، نیازها و شرایط آن ها به خوبی مورد بازرسی و توجه قرار گیرد. چکمه متناسب با نیاز آن ها تهیه شود تا پاسخگوی شرایط کاری آن ها باشد.

چکمه پلاستیکی

 

به هنگام خرید چکمه پلاستیکی باید به نکات و ویژگی‌ های هر نوع چکمه دقت نمود تا بتوان خرید درست و انتخاب مناسبی کرد. برخی از این موارد عبارتند از:

مواد و ساخت با کیفیت بالا :

چکمه پلاستیکی تنوع زیادی دارد. چکمه معمولاً با استفاده از روندی مرسوم به ولکانیزاسیون تولید می گردد. در آن لاستیک با مواد دیگر ترکیب شده و سپس در واحد های جداگانه قالب ریزی می شود. کاملاً بدون دوخت تولید شده به همین دلیل ضد آب و بادوام است. بسته به نسبت لاستیک و دیگر ترکیبات آن برخی چکمه ها از دوام بیشتری برخوردار هستند. بنابراین به هنگام خرید چکمه پلاستیکی باید نوع و میزان دوام آن حتماً بررسی شود.

راحتی:

به هنگام خرید چکمه پلاستیکی راحتی آن باید مورد توجه قرار گیرد برخی چکمه ها با امکانات اضافی به افراد امکان استفاده برای مدت‌ های طولانی تر را بدون احساس ناراحتی فراهم می نمایند.

چکمه ایمنی پلاستیکی:

نوعی از چکمه پلاستیکی دارای ویژگی های ایمنی می باشد که برای اهداف خاصی طراحی شده اند. به عنوان مثال چکمه ایمنی پنجه فولادی یا چکمه‌ای مناسب در کار در محیط های شیمیایی. اگر قصد استفاده از چکمه لاستیکی در محیط‌ های صنعتی را دارید باید قبل از خرید ویژگی های ایمنی مورد نظر خود را بررسی و متناسب با آن اقدام به خرید نمایید.

چکمه پلاستیکی ساق بلند یا ساق کوتاه:

بسته به نوع کاربرد، ممکن است به  چکمه نوع ساق کوتاه و یا ساق بلند نیاز داشته باشید. چکمه پلاستیکی ساق کوتاه حرکت و فعالیت با آن راحت تر بوده اما محافظت کمتری ارائه می نماید. چکمه پلاستیکی ساق بلند وزن بیشتری داشته حرکت را کمی محدودتر نموده، اما محافظت بیشتری ارائه می‌دهند.

چکمه پلاستیکی

خرید چکمه کشاورزی

چکمه کشاورزی، ساده‌ترین نوع چکمه پلاستیکی بوده که از قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع برخوردار می‌باشد. در واحد های کشاورزی صنعتی معمولا این نوع به صورت عمده برای کارگران تهیه می‌شود. چکمه کشاورزی به صورت عمده درشرکت لیماگام عرضه می گردد. این مجموعه تولیدی بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را از مرغوب ترین مواد اولیه تولید کرده و با مناسب ترین قیمت برای فروش به شما عزیزان عرضه می نماید.

چکمه پلاستیکی از کجا بخریم؟

چکمه پلاستیکی در انواع مدل های مردانه، زنان، ساق بلند، ساق کوتاه، به رنگ مشکی، سفید، دارای سرپنجه فولادی، دارای کفی ضد میخ و دیگر ویژگی های حفاظتی در شرکت لیماگام عرضه می گردد.

چکمه مشکی و سفید ساق بلند و ساق کوتاه ، چکمه ضد اسید ، چکمه خزدار ، چکمه زنانه الوان و فانتزی ، چکمه بچه گانه  و … از نمونه‌ های تولیدی ما می باشد. همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه لیست قیمت به شما عزیزان می باشد. ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول در کمترین زمان ممکن همواره دغدغه ما در طی این چند دوره فعالیت می باشد.

چکمه پلاستیکی به صورت عمده به قیمت درب کارخانه عرضه شده تا پاسخگوی نیاز شما عزیزان بهترین نوع ممکن باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما