چکمه پلاستیکی زنانه در ایران

چکمه پلاستیکی زنانه در بازار ایران دارای تنوع بسیار بالایی است که این چکمه های پلاستیکی زنانه در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا با توجه به سلیقه خانم های ایرانی در کارخانه ها و کارگاهای ایران تولید می شوند .
چکمه پلاستیکی زنانه به سه صورت تمام خزدار ، لبه خزدار و یا بدون خز تولید شده و در بازار عرضه می گردد . که دوست داران این چکمه های پلاستیکی زنانه و کفش ایمنی کاترپیلار اصل می توانند به راحتی با تماس با مشاورین ما این چکمه های پلاستیکی را در بازار تهران ، بازار اصفهان  و همچنین سراسر ایران تهیه نمایند .
فروش چکمه پلاستیکی زنانه به صورت عمده می باشد و به تمام نقاط کشور ارسال می گردد .

چکمه های پلاستیکی زنانه بارانی

چکمه های پلاستیکی بارانی و کفش ایمنی کاترپیلار در ایران همانطور که از اسمشان پیدا است برای روزهای بارانی مناسب اند پس قاعدتا باید جنس آن ها ضد آب باشد، چکمه های بارانی معمولا مدل های ساده ای دارند و در این چند سال تغییر چندانی نکرده اند.
الان که در فصل های پر باران هستیم این چکمه ها حسابی پرکاربرد و پرطرفدار هستند و شما با پوشیدن این چکمه ها و داشتن یک چتر میتوانید به راحتی در روزهای بارانی بدون خیس شدن بیرون بروید .

چکمه های پلاستیکی زنانه بارانی

چکمه پلاستیکی زنانه طرح دار

چکمه های پلاستیکی طرح دار زنانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند که علاقه مندان به این چکمه های پلاستیکی می توانند با سلیقه های مختلف اقدام به انتخاب و خرید چکمه پلاستیکی زنانه نمایند .

چکمه پلاستیکی زنانه
چکمه پلاستیکی زنانه

چکمه پلاستیکی زنانه خزدار

چکمه پلاستیکی زنانه خزدار به دو صورت می باشند ، این چکمه ها یا تمام خزدار می باشند و یا فقط لبه های چکمه پلاستیکی خزدار است .
این نوع از چکمه های پلاستیکی زنانه خزدار به واسطه خز موجود چکمه هایی بسیار گرم و راحت هستند که بیشتر در مناطق سرد سیر با بارندگی زیاد برف مورد استفاده قرار می گیرند .

چکمه پلاستیکی زنانه

چکمه پلاستیکی زنانه الوان

این چکمه های پلاستیکی از نظر ظاهری بسیار ساده تولید می شوند اما دارای تنوع رنگ بندی بسیاری هستند که این رنگ بندی ها بسیار شاد و مورد پسند خانم ها می باشد.

چکمه پلاستیکی زنانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما