مرکز خرید دمپایی استخری مردانه یکبار مصرف

هم اکنون مرکز خرید دمپایی استخری مردانه یکبار مصرف اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این محصولات به صورت گسترده و با قیمت مقرون به صرفه ای نموده است. البته همواره خرید مستقیم و بی واسطه می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد.

مرکز خرید دمپایی استخری مردانه یکبار مصرف

مشخصات ظاهری دمپایی استخری مردانه

مشخصات ظاهری دمپایی استخری مردانه

برای آشنایی با مشخصات دمپایی استخری مردانه بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. به طور کلی باید گفت این محصولات قابلیت تخلیه سریع آب را داشته و به ویژه برای استفاده در استخرها طراحی شده اند. این دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که دچار لغزش در محیط های خیس و مرطوب نمی شوند. همچنین به گونه ای طراحی شده اند که از بیماری های پوستی با توجه به کلر موجود در استخر نیز جلوگیری می کنند.

زیره این محصولات آجدار بوده و بندهای آن نیز لا انگشتی و بسیار نرم و راحت و محکم و با دوام می باشند. دمپایی استخر به منظور راه رفتن کنار استخر و طی کردن مسیر رختکن استخر تا خود استخر استفاده می شود.
از آن جایی که محیط اطراف استخر خیس می باشد این دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که کفی و رویه آن ها دارای سوراخ هایی می باشند که از جمع شدن آب در آن جلوگیری می کنند. دمپایی استخری مردانه نیز سوراخ دار، بدون لژ و در رنگ های مختلفی تولید می شود.

مهمترین ویژگی این دمپایی این است که جنس آن به گونه ای بوده که آب را جذب نمی کنند و سبب خیس شدن و سنگین تر شدن آن نمی شوند. اغلب این محصولات از جنس پلاستیک های مقاوم و منعطف هستند.

این محصولات برای تمام سایزهای مختلف زنانه و مردانه و بچگانه در کشور تولد می شوند که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی بوده و همین امر نیز دست افراد را برای انتخاب هر کدام از آنها باز می گذارد.

اکثر این دمپایی ها به صورت قالب یک تکه تولید شده و رویه و زیره آن دارای سوراخ هایی بوده که از جمع شدن آب در آن تا حد زیادی جلوگیری می کنند. این محصول همراه پا به راحتی خم و راست می شود و از پا بیرون نمی آیند، همچنین سبب جلوگیری از سر خوردن پا در داخل دمپایی می شوند.

قیمت جدید دمپایی استخری مردانه

قیمت جدید دمپایی استخری مردانه

در حال حاضر قیمت دمپایی استخری مردانه به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و جنس آن ها به همراه برند سازنده آن اشاره کرد. البته همان طور که می دانید همواره خرید این محصول به صورت عمده می تواند تا حد زیادی بر قیمت آن موثر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما