مرجع فروش دمپایی با کیفیت E.V.A

تولید کنندگان دمپایی با کیفیت E.V.A و طراحی مدرن می کوشند که سلیقه و نیاز مصرف کنندگان با به بهترین شکل ممکن برآورده سازند .برای خرید این محصولات می توان به نمایندگی های فروش این شرکت ها در سراسر شهر ها مراجعه کرد و مرغوب ترین محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد .استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این نوع دمپایی ها و دمپایی چرم مردانه سبب شده مصرف کننده از آن رضایت کامل را داشته باشد .

مرجع فروش دمپایی با کیفیت E.V.A

دسته بندی انواع دمپایی E.V.A

دسته بندی انواع دمپایی E.V.A دمپایی جدا از اینکه یک وسیله کاربردی و مفید برای تمام سنین است،که به انواع دمپایی زنانه، مردانه و بچه گانه تقسیم می شود که فقط از نظر طرح و رنگ با هم متفاوت است. دسته بندی انواع دمپایی E.V.A(دمپای های ساده ،طرح دار):

دمپایی روفرشی: این نوع دمپایی انواع مختلفی دارد (خزدار،حوله ای، حسب دار، ساده ، عروسکی) که بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع دمپایی به خاطر استفاده از پارچه و خز در تهیه آنها بسیار راحت هستند، که به آن دمپایی خواب نیز می گویند. در این میان مدل خز دار آن بسیار شیک است و بیشتر مصرف کننده را ترغیب به خریداری آن می کند.

دمپایی لا انگشتی: این نوع دمپایی مصرف کنندگان خاص خود را دارد و بیشتر برای فصل گرما مناسب است. دمپایی انگشتی زنانه هم در خانه و هم در محیطهای مانند آرایشگاه‌ها و استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

دمپایی ابری: این نوع دمپایی از همه نظر سبک است به هم خاطر به آن ابری می گویند. این مدل دمپایی بیشتر برای شنا و محیط های ساحلی قابل استفاده است.

دمپایی طبی:این دمپایی برای افرادی که در ناحیه کمر و پا دچار مشکل هستند بسیار مناسب است. این نوع دمپایی بیشتر به صورت چسبی تولید می شود.

دمپایی E.V.A ساده: این نوع دمپایی به دو صورت جلو باز و جلو بسته تولید می شود. کف این نوع دمپایی دارای برجستگی های است که از لیز خوردن آن بر روی سرامیک خیس جلوگیری می کند. برای همین بهترین گزینه برای استفاده در دستشویی ها هستند و در زمان کمتری خشک می شوند.

قیمت خرید دمپایی با کیفیت E.V.A

قیمت خرید دمپایی با کیفیت E.V.A

قیمت خرید دمپایی باکیفیت E.V.A و دمپایی طبی اتاق عمل با توجه به قیمت مواد اولیه ،بالا و پایین رفتن ارز و نوع طرح و کاربردی که دارد ،قیمت این محصول را بالا و پایین میبرد .در موقع خرید دمپایی با کیفیت باید مواردی را مد نظر داشت مانند:سبک و راحت بودن ،انعطاف پذیری آن ،نوع جنس و سایز .لازم به یاد آوری است که تولید کنندگان به نام این محصولات خود را با قیمتی اقتصادی و تضمین کیفیت محصول به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما