قیمت روز دمپایی پلاستیکی ایرانی

دمپایی پلاستیکی ایرانی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در فروشگاه های مختلف به مشتریان عرضه می گردد. قیمت روز این محصولات از طریق مراکز اینترنتی قابل دسترسی است.

قیمت دمپایی پلاستیکی بچه گانه

دمپایی پلاستیکی ایرانی

امروزه خوشبختانه در سطح ایران کارخانجات و مراکز تولیدی بسیار زیادی دایر شده اند که می توانند کفش و دمپایی ایرانی را با بهترین کیفیت ها روانه بازار کنند.
در این تولیدی ها با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و قالب های جدید و با کمک مواد اولیه درجه یک محصولاتی با بهترین کیفیت تولید و به مشتریان ارائه می گردد.
مواد اولیه مورد استفاده در تولید دمپایی پلاستیکی در ایران بیشتر گرانول pvc است.
این محصولات به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه مخصوص تولید دمپایی در تولید های ایران مورد استفاده قرار می گیرد.
گرانول پی وی سی در واقع نوع خاصی از گرانول است که برای اینکه دمپایی تولید شده از آن نرم و با لطافت باشد، از مواد پی وی سی با انعطاف استفاده می کنند.
خرید مواد اولیه تولید دمپایی از طریق کارخانجات پتروشیمی تامین می شود و این محصولات از بازیافت قطعات پلیمری مثل دمپایی های ضایعاتی و دمپایی های pvc می تواند تامین شوند.

فروش دمپایی پلاستیکی

مواد اولیه تولید دمپایی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

مواد اولیه مورد استفاده در تولید دمپایی های پلاستیکی باید دارای ویژگی های ذکر شده در متن زیر باشد:

  • انعطاف انعطاف و نرم بودن از جمله ویژگی های خاصی است که باید در یک دمپایی پلاستیکی مورد توجه قرار گیرد.
  • دوام و مقاومت در برابر عوامل تخریب کننده :دمپایی های pvc چون در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی باشند.
  • بهداشتی بودن : از آنجایی که پا به عنوان چشم دوم انسان از نظر پزشکان شناخته شده می باشد، رعایت بهداشت در تولید این محصولات جایگاه ویژه‌ای دارند.

مواد اولیه تولید دمپایی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

بازار فروش دمپایی پلاستیکی ایرانی

همانطور که در بحث قبل اشاره کردیم در تولید دمپایی پلاستیکی ایرانی از مواد اولیه گرانولی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود.
بازار فروش دمپایی پلاستیکی ایرانی در طرح ها و مدل های مختلف دارای رونق بسیار زیادی است بازار فروش این محصول از آن جهت نیز دارای رونق فراوانی است که می تواند در مکان های مختلفی از آن استفاده شود.
استفاده از دمپایی پلاستیکی در مکان های همچون دستشویی، بیمارستان، منزل، استخرها، حمام و … دیده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما