قیمت خرید دمپایی پلاستیکی پاپیونی زنانه

دمپایی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که در جنس های مختلف چرمی، جیر، پلاستیکی و …  در انواع طرح و مدل های گوناگون تولید می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی خاصی دارند و یکی از نمونه های پر فروش آن دمپایی پلاستیکی پاپیونی و دمپایی چرم مردانه است که به دلیل زیبایی و دوام بسیار خوب مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده و فروش بسیار خوبی دارد و قیمت آن با توجه به برند و شرکت تولید کننده، سایز، روش خرید و … متفاوت می باشد.

قیمت خرید دمپایی پلاستیکی پاپیونی زنانه

مشخصات کلی دمپایی پلاستیکی پاپیونی

مشخصات کلی دمپایی پلاستیکی پاپیونی مشخصات دمپایی پلاستیکی و دمپایی طبی اتاق عمل چیست؟ دمپایی پلاستیکی دارای وزنی سبک بوده که بسیار نرم و انعطاف پذیر است و در اثر شستشو رنگ آن تغییری نمی کند، چرا که از بهترین مواد پلاستیکی ساخته شده است و در برابر پارگی نیز بسیار مقاوم بوده و حساسیتی برای پا ایجاد نمی کند، زیرا مواد به کار رفته در آن کاملا بهداشتی و درجه یک می باشد.
این محصول در سایزهای متنوع و با رنگ های زیبا و جذاب تولید می شود و با وجود تنوع بالا در رنگ، مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود محصول دلخواه را تهیه کند. از دمپایی پلاستیکی به جای کفش برای محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی، تراس و حمام و … استفاده می شود همچنین پوشیدن و در آوردن و استفاده از دمپایی بسیار راحت تر از کفش است و با تماس با آب آسیبی نمی بیند و در محیط های مختلف از وارد شدن صدمه و آلودگی به پا پیشگیری می شود.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی انواع دمپایی پلاستیکی را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مجهز در مدل و رنگ های زیبا همچنین اندازه  های مختلف تولید و ارائه می کنند.

فروشگاه بزرگ دمپایی پلاستیکی پاپیونی

فروشگاه بزرگ دمپایی پلاستیکی پاپیونی فروشگاه بزرگ دمپایی پلاستیکی پاپیونی را با کمی تحقیق و جستجو می توانید به راحتی پیدا کنید. یکی از مراکز خرید دمپایی پلاستیکی با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب همین شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی های لازم را در خصوص خریدی راحت تر به مشتری ارائه داده تا بتواند در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه محصول دلخواه ر اخریداری نماید.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی بوده و دو طرف معامله سود خوبی می برند همچنین مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند و فروشنده نیز سریع تر کالای خود را به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما