قیمت انواع دمپایی پلاستیکی جدید خزدار

دمپایی یکی از لوازم ضروری در اماکن مختلف از جمله منزل، هتل ها، مسافرخانه ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها، آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی، حمام و… می باشد. 

دمپایی پلاستیکی جدید با بهره گیری از مواد اولیه و مرغوب تولید شده و این امر به افزایش طول عمر مفید آن کمک می کند. قابلیت شست و شوی بالا از مهمترین ویژگی محصولات مذکور می باشد. 

برای اطلاع از قیمت انواع دمپایی پلاستیکی جدید خزدار این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

قیمت انواع  دمپایی پلاستیکی جدید خزدار

مدل های ساده دمپایی پلاستیکی جدید

مدل های ساده  دمپایی پلاستیکی جدید مدل های ساده دمپایی پلاستیکی جدید را متنوع می سازند تا با سلایق مختلف و همچنین کاربردهای گوناگون همخوانی داشته باشد. برخی از این مدل ها عبارتند از دمپایی پلاستیکی فانتزی و دمپایی پلاستیکی عروسکی که بسیار مورد توجه هستند. همچنین دمپایی پلاستیکی مخمل، یکی دیگر از مدل هایی است که جدیدا تولید و عرضه می گردد. 

این دمپایی ها سایزهای مختلفی دارند. همچنین هم مردانه و هم زنانه بوده. مدل ها و سایزهای مختلف این لوازم را می توان به صورت ست گرفت. نوع خزدار آن برای بانوان و همچنین کودکان بسیار جذاب می باشد. 

نوع جلو بسته را برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و حیاط منزل و باغچه بیشتر استفاده می نمایند. نوع سوراخ دار آن برای استفاده در حمام مناسب تر می باشد. 

در مجموع انواع مختلف این دمپایی ها از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و ضخامت مناسبی دارند. به همین خاطر در برابر سنگ ریزه و خار و تیغ، مشکلی برای پا پیش نمی آید. هیچ گونه تغییر رنگی به مرور زمان در سطح آنها دیده نمی شود. 

قالب کفش ها از استانداردهای لازم برخوردار است. کف آنها عاج دار بوده و مانع از سر خوردن روی سطوح خیس مانند کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس بهداشتی می شود. راحتی از دیگر ویژگی های بارز آنها می باشد. 

پلاستیکی که برای تولید و ساخت آنها به کار می رود، از مواد اولیه با کیفیت بوده و پلاستیک های بازیافتی به سبب حساسیت پا به هیچ عنوان در تولید و ساخت این لوازم به کار نمی رود. 

فروش ویژه دمپایی پلاستیکی جدید

فروش ویژه  دمپایی پلاستیکی جدید این سایت فروش ویژه دمپایی پلاستیکی جدید را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور انجام می دهد. حذف واسطه های فروش و بهره مندی از قیمت های مناسب، سبب شده است که قیمت هایی باور نکردنی ارائه شود. به طوری که قدرت خرید را برای کلیه متقاضیان فراهم می کند. 

کیفیت دمپایی، سایز، کارخانه سازنده و همچنین میزان تقاضا برای خرید آن از دیگر عوامل تغییر دهنده قیمت این محصول می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما