فروش عمده چکمه پلاستیکی خزدار

فروش چکمه پلاستیکی خزدار در این مجموعه به صورت عمده صورت می پذیرد. این چکمه ها از کیفیت خوبی برخودار هستند چرا که از داخل خز دار می باشند و این موضوع سبب می گردد که گرمای خوبی به پا ها منتقل شود و سرما و رطوبت موجب آسیب دیدگی پا ها نشود. این چکمه ها به دلیل استحکام بالایی که دارند، دارای کاربرد های فراوانی می باشند که در ادامه به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

فروش عمده چکمه پلاستیکی خزدار

کاربرد های مختلف چکمه پلاستیکی

کاربرد های مختلف چکمه پلاستیکی کاربرد چکمه پلاستیک در مشاغلی که پا ها در معرض آسیب دیدگی می باشند بسیار فراوان است اما در هر شغلی محافظت و کاربرد این چکمه ها به شکل خاصی می باشد و این موضوع هم به دلیل جنس و شکل این چکمه ها می باشد.

همانطور که بهتر می دانید این چکمه ها از چند لایه پارچه و پلاستیک تولید شده اند که رویی ترین لایه آن ها پلاستیک بسیار ضخیمی می باشد. همین موضوع باعث شده است که از این چکمه ها برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده گردد به طوری که کشاورزان محترم از این چکمه ها استفاده ی زیادی می کنند تا پا های آن ها به دلیل رطوبت و سرما دچار درد مقصلی و یا بیماری های پوستی نشود.

لایه رویی این چکمه ها علاوه بر آن که غیر قابل نفوذ است، می تواند در برابر مواد شیمیایی نیز از پا ها محافظت نماید. برای مثال در برخی مشاغل که در آزمایشگاه ها یا دیگر مکان ها با مواد اسیدی و خطرناک سر و کار دارند از این چکمه ها استفاده می کنند تا در اثر ریختن مواد شیمیایی بر روی زمین، پا ها دچار آسیب نشود.

از دیگر ویژگی های این چکمه ها آن است که در تولید آن در قیمت جلویی از یک تکه فولاد استفاده می شود که مقاومت این چکمه ها چند برابر می کند. به همین دلیل است که در برخی مشاغلی که ممکن است قطعات سنگین روی پا ها بیفتد و به آن ها آسیب برساند از این چکمه ها استفاده می کنند.

قیمت خرید چکمه پلاستیکی خزدار

قیمت خرید چکمه پلاستیکی خزدار اگر قصد خرید چکمه پلاستیکی خزدار را دارید بهتر است با عواملی که روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند نیز آشنا شوید. همانطور که گفته شد این چکمه ها دارای رویه ای هستند که از جنس پاستیک خیلی ضخیمی می باشد که اگر قیمت پلاستیک در بازار بالا تر رود قیمت مواد اولیه تولید این چکمه ها نیز بال رفته است و در نتیجه قیمت نهایی محصول زیاد می شود.

نوع خزدار این چکمه ها نسبت به انواع دیگر آن ها متفاوت است. از آن جایی که در تولید این مدل از چکمه ها به جز لایه های دیگر یک لایه خز نیز به کار رفته است، این مدل از بقیه مدل ها گران تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما