فروش عمده چکمه ضد اسید

چکمه ضد اسید یکی از تجهیزات ایمنی الزامی در کارگاه ها و کارخانجاتی که با مواد شیمیایی سروکار دارند می باشد. چکمه ایمنی ضد اسید مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی ، اسیدها ، حلال ها، روغن های صنعتی ،مواد قلیایی دارد.در کارخانجات به خاطر کار با مواد و ابزارهای خطرناک مانند اسیدها و انواع ابزار آلات امکان بریدگی خراشیدگی و صدمات بسیاری وجود دارد که برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات باید از وسایل حفاظت شخصی استفاده کرد. یکی از حوادث رایج شغلی در کارگاهها و کارخانه ها آسیب های وارده به ناحیه پا می باشد که از این رو استفاده از چکمه های ضد اسید و کفش های کار الزامی می باشد. پوشیدن کفش ایمنی در مراکز صنعتی و تولیدی امری ضروری است . اما در بسیاری کارگاههای تولیدی ، سردخانه ها و یا آشپزخانه ها ، زمین خیس و پر از آب و مایعات اسیدی دیگر است و بنابراین احتمال وارد شدن آب به داخل کفش ایمنی و یا خورندگی کفش توسط اسید های موجود در محیط زیاد است . در این مواقع استفاده از چکمه پلاستیکی ضد اسید  گزینه اول و برتر می باشد !!!

چکمه ضد اسید

در ایران کارخانه های تولید کننده چکمه پلاستیکی کمتر در زمینه تولید چکمه ضد اسید فعالیت کرده اند ، از این رو چکمه های موجود در بازار ایران بیشتر محصولات مشابه خارجی می باشند ، که با توجه به قیمت محصولات خارجی به صرفه تر خرید چکمه ضد اسید داخلی می باشد. چکمه ضد اسید در صنایع مختلفی مثل باتری سازی، کارگاه های اسید شویی و یا کشتارگاه ها ، مرغداریها و … کاربرد دارد و به دلیل دوام بیشتر و خورندگی کمتر در مقابل اسید ها نسبت به چکمه پلاستیکی مقرون به صرفه تر است حتی در مصارف کشاورزی ، باغداری و اموری مثل سمپاشی و ضد عفونی کردن محیط مورد استفاده قرار گیرد.

موارد مصرف و کاربرد چکمه ضد اسید :

  1. صنایع نفت و پتروشیمی و گاز
  2. آزمایشگاه ها و بیمارستان ها
  3. معماری ساختمان ، عمران و راه سازی
  4. کارگاه ها
  5. کارگاه های مواد شیمیایی
  6. کشتارگاه ها و دامداری ها

چکمه ضد اسید

مشخصات چکمه ضد اسید :

این چکمه مقاوم در برابر مواد شیمیایی اسیدی ، حلال های نفتی روغن ، ترکیبات آهکی ، روغن های صنعتی ، مواد اسیدی و یا قلیایی است. پلاستیک به کار رفته در چکمه ضد اسید از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی سوراخ و یا پاره نمی شود. و نیز مقاومت بالایی در برابر حلال ها دارد که این امر موجب می گردد شما بتوانید در محیط های اسیدی و حلال ها نیز از آن استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در رابطه با چکمه ضد اسید :

  • مقاوم به اسید، روغن ، مشتقات نفتی ، ضدآب و مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی
  • ساخته شده از PVC با کیفیت بسیار بالا
  • زیره ضد لغزندگی
  • جاذب شوک در ناحیه پشت پاشنه
  • جنس رویه : PVC
  • جنس زیره : PVC
  • ساق: ۳۸ سانتیمتر

 

محصولات چکمه شرکت لیماگام دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی می باشد، به همین جهت در عرصه صادرات فعالیت بسیار بالایی داشته و متقاضی زیادی در خارج از کشور دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با مشاورین فروش ما از طریق شماره تماس درج شده در سایت و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشین .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما