فروش عمده انواع چکمه کشاورزی

فروش عمده چکمه کشاورزی در انواع مدل های مختلف را با بهترین قیمت به انجام می رسانیم. می توانید برای سفارشات خود برای تامین بازار داخلی و یا صادرات بهترین چکمه های ایرانی، با واحد فروش ما در تماس باشید. این نوع چکمه ها برای اندازه های مختلف با بهترین مواد اولیه، تولید شده اند.

در فعالیت های کشاورزی با اهداف مختلفی، از چکمه های پلاستیکی استفاده می شود و از جمله می توان به حفظ سلامتی پای کشاورز، ایجاد شرایط بهداشتی برای رشد بهتر گیاهان و … اشاره نمود.

در تولید چکمه های مخصوص کشاورزی از متریال خاص با استانداردهای مخصوصی استفاده می شود تا در نهایت بهترین نوع چکمه ها در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

چکمه مردانه ایمنی pvc

این نوع چکمه ها با رنگ سفید تولید می شوند. در تولید این نوع چکمه ها از پنجه های فولادی استفاده نمی شود و از همین رو برای فعالیت های صنعتی و مشاغلی که نیاز به ایمنی بالایی دارند، استفاده از این نوع چکمه ها مناسب نخواهد بود.

باغبانی، نظافت، مناطق بارانی و شالیزارها و فعالیت های شهرداری از جمله موقعیت هایی می باشند که برای استفاده از این نوع چکمه های ایمنی مناسب خواهند بود.

فروش عمده چکمه کشاورزی

مشخصات چکمه ایمنی pvc

با توجه به موقعیت هایی که برای استفاده از این نوع چکمه های پلاستیکی در نظر گرفته شده است، دارای مشخصه های زیر می باشند:

  • جنس رویه و زیره pvc
  • دارای سایز ۴۱ تا ۴۵
  • وزن ۱۶۷۰ گرم
  • رنگ سفید

با انتخاب این نوع چکمه های پلاستیکی ایرانی می توانید از بهترین مسیر نیز برای خرید عمده آن ها استفاده نمایید.

فروش عمده چکمه کشاورزی

فروش عمده چکمه کشاورزی

همانطور که می دانید این سایت، مرجعی برای سفارشات عمده انواع چکمه های پلاستیکی محسوب می شود و فروش عمده چکمه کشاورزی هم بخشی از محصولات این مرکز به حساب می آید.

متقاضیان این نوع چکمه های مخصوص باغبانی می توانند سفارشات خود را با اندازه های مختلفی که مد نظر دارند به این مرکز ارائه نمایند تا با بهترین قیمت بتوانیم برای شما عزیزان اقدام به ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما