فروشنده انواع دمپایی پلاستیکی رنگی قدیمی

در مکان‌های باز همچون سرویس بهداشتی و حمام از دمپایی برای رفت و آمد و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به پا استفاده می شود. انواع مختلف دمپایی پلاستیکی با کیفیت های مختلف برای این گونه فضاها در بازار وجود دارد. مدل های جدید دمپایی پلاستیکی رنگی برای سرویس بهداشتی کدامند و چگونه می توان آن را از فروشنده این محصولات خریداری نمود؟

فروشنده انواع  دمپایی پلاستیکی رنگی قدیمی

مدل های جدید دمپایی پلاستیکی رنگی سرویس بهداشتی

مدل های جدید دمپایی پلاستیکی رنگی سرویس بهداشتی

با توسعه صنایع پتروشیمی و تولید انواع پلیمر های پلی اتیلن ساخت انواع دمپایی در رنگ ها و طرح های متفاوت برای فضاهای مختلف به راحتی ممکن شده است. دمپایی های پلاستیکی جزء بهترین گزینه ها برای استفاده در سرویس های بهداشتی می باشند.

با توجه به این که کف سرویس های بهداشتی به وسیله کف پوش هایی مانند کاشی و سرامیک پوشیده شده است سطح لیز آنها می تواند خطر افتادن و لیز خوردن را در پی داشته باشد بنابراین دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که بین آنها و کف نوعی چسبندگی ایجاد شود. 

مدل های جدید دمپایی پلاستیکی سرویس بهداشتی دارای برجستگی و پلاک های با طراحی راه راه و نقطه ای بوده و صاف نیستند و بنابراین باعث ایجاد چسبندگی بین کف لیز سرویس بهداشتی و خود می شوند  و احتمال لیز خوردن و آسیب دیدن را به حداقل می رسانند.

این مدل های جدید غالباً بافت اسفنجی داشته و بسیار نرم و راحت می باشند. همچنین به دلیل داشتن بافت اسفنجی ویژه وزن بسیار کمی دارند و باعث خستگی پا نمی شوند.

تنوع رنگ در این محصولات بسیار بالا بوده و غالباً از رنگ های روشن و یا سفید برای این گونه فضاها استفاده می شود و کمتر از رنگ های تیره برای این گونه فضا استفاده می شود.

این دمپایی ها در اندازه های متفاوت مردانه، زنانه و بچگانه در بازار وجود دارند و از قیمت پایینی نسبت به انواع دمپایی دیگر برخوردارند.

شرکت تولیدی دمپایی پلاستیکی رنگی اهواز

شرکت تولیدی  دمپایی پلاستیکی رنگی اهواز چنانچه در زمینه فروش انواع کفش به ویژه صندل و دمپایی دارای فروشگاه می باشید و یا به دلیل تنوع محصولات پلاستیکی در ایران به صادرات این گونه محصولات به کشورهای همسایه فعالیت دارید، دمپایی پلاستیکی رنگی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار شما باشد.

برای تهیه دمپایی پلاستیکی عمده می توانید با شرکت تولیدی دمپایی پلاستیکی اهواز ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع لز قیمت روز این محصول سفارش خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت به آدرس اعلامی شما ارسال گردد.

سفارش عمده این دمپایی مشمول تخفیف ویژه خرید عمده می باشد و با قیمت ارزان تری در اختیار شما قرار می گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما