فروشنده انواع دمپایی بیرونی طبی

دمپایی بیرونی خیلی کارکرد دارد و برای تمام سنین قابل استفاده است. معمولا خرید آن ها به راحتی انجام می گیرد چون هرکس نیاز دارد، چند مدل از آن ها را تهیه کند. می دانیم که اعتبار فروشنده برایتان خیلی مهم است پس چه راهی بهتر از این که، سفارشات خود را در مجموعه ما ایجاد نمایید. هر مدلی را که بخواهید با هر تنوعی در این روند مهیاست اما باید، چند لحظه کوتاه، از اوقات خود را به خرید تان اختصاص دهید.

فروشنده انواع دمپایی بیرونی طبی

نحوه ساخت دمپایی بیرونی طبی

نحوه ساخت  دمپایی بیرونی طبی این وسایل هم مانند سایر دمپایی ها ساخته می شوند یعنی از آغاز که تهیه پلاستیک هایی انعطاف پذیر بوده تا، انتها که سایز های مختلفی از آن ها با طراحی های متفاوت انجام می گیرند.

تنها تفاوتی که دمپایی بیرونی طبی با یک نمونه معمولی دارد قالب بندی مشخص و دقیق آن ها می باشد. در این روند قالب گیری ها را متناسب با اسکلت بندی افراد و نیز جلوگیری یا رفع درد کمر ارائه می نمایند.

از این رو در ساخت کفه آن ها خیلی دقت می شود زیرا این زیره ها محلی هستند که اشخاص پا های خود را، بر روی آن ها گذاشته و به حرکت و راه رفتن می پردازند. پس به صورت فومی و منعطف آن ها را به عمل می آورند. از سویی در مکانیزم جدید روند سه بعدی را در آن ها برقرار می سازند.

از سویی نباید به این مساله بی اهمیت بود که چون این وسایل حالت درمانی در طب فیزیکی را دارند، باید خیلی منعطف شوند. بنابراین از پلاستیک های خشک در روند فراهم سازی آن ها استفاده نمی گردد.

از جهتی در حین ذوب سازی تشکیلات اصلی این ساخته ها معمولا حرارت بیشتری به اجناس اولیه داده می شود تا این که، نرمی بیشتری در آن ها به وجود آید. طبق تخمین هایی که کارشناسان زده اند این درجه حرارت ها تا ۳۰ درجه هم بیشتر می گردند.

پس چون این مدل ها باید بر طبق آناتونی بدن ساخته شوند، از ایجاد لژ اضافی در زیر آن ها خود داری می شود. 

قیمت انواع دمپایی بیرونی خارجی

قیمت انواع دمپایی بیرونی خارجی دمپایی بیرونی خارجی با نمونه های داخلی چند تفاوت عمده دارند اما برجسته ترین شان، قیمت های موجود برای فروش است. 

مدل های خارجی این اقلام چون حرفه ای تر ساخته و مهیا می شوند به همان میزان، با هزینه های خاص و افزایشی مورد خرید و فروش گذاشته می گردند.

پس در یک تمایز بین این دو نوع محصول با خرید انواع خارجی باید پول های بیشتری را پرداخت کنید تا از تولیدات، به بهترین شکل استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما