فروشنده اصلی دمپایی E.V.A مردانه

از قلب دوم خود چه می دانید؟ پا قلب دوم ماست.. با استفاده از دمپایی نرم و مناسب می توانیم سلامت این عضو حیاتی را تا حدودی تضمین کنیم.دمپایی E.V.A مردانه به خاطر جنس نرم و سبکی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشندگان این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت عمده و جزیی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.برندهای معتبری در سطح کشور در حال فعالیت هستند که توانسته اند با اعتماد سازی جایگاه خوبی را کسب کنند.

فروشنده اصلی دمپایی E.V.A مردانه

آشنایی با انواع دمپایی E.V.A مردانه

آشنایی با انواع دمپایی E.V.A مردانه

دمپایی مردانه و کفش اسکیچرز ارزان از نظر تنوع و رنگ منحصر به فرد است. انواع دمپایی مردانی با توجه به سلیقه و مکانی که میخواهید استفاده کنید متفاوت است.انواع دمپایی مردانه عبارتند از:

  • دمپایی انگشتی(لا انگشتی):که بیشتر برای فصول گرم سال مناسب است که علاوه بر استفاده در خانه در استخر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دمپایی طبی؛ برای افرادی که دچار کمر درد و پا درد هستند مورد استفاده قرار می گیرد، که در آن تمام موارد استاندارد رعایت شده است که در آن احساس راحتی می کنید.
  • دمپایی استخری: این نوع دمپایی به خاطر وزن کم و داشتن شیار در کف آن برای محیط های مانند حمام و سرویس بهداشتی مناسب است و به راحتی بر روی سرامیک لیز نمی خورد.
  • دمپایی رو فرشی:دارای کفی نرم و راحت و همچنین ظاهر زیبا ،داخل رویه دمپایی دارای آستری نرم است که باعث راحتی پا می گردد.در ضمن اینکه این دمپایی های راحتی نباید مانع از رسیدن هوا به پاها شود.
  • دمپایی جلو بسته: به دلیل جلوبسته بودن این دمپایی گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان دمپایی سرویس بهداشتی است. رویه این دمپایی توالت قسمت زیادی از روی پا را پوشش میدهد.
  • دمپایی اسپرت ،دمپایی چسبی و ….را می توان نام برد.

کارخانه تولید دمپایی E.V.A درجه یک

کارخانه تولید دمپایی E.V.A درجه یک

کارخانه تولید دمپایی E.V.A درجه یک و کفش اسکیت سرعت بونت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کادر مجرب به تولید بهترین دمپایی های مردانه مشغول هستند.استفاده از مواد اولیه EVA در تولید این دمپایی ها مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما و نور خورشید دارد همچنین نداشتن بو و سبکی از امتیاز آن است.

برای خرید دمپایی E.V.A ارزان میتوان با خرید حضوری از درب کارخانه و به صورت عمده ، این محصول را با قیمت مناسب دریافت کنید. در کارخانه ها تولید دمپایی پلاستیکی، دمپایی E.V.A، دمپایی ایربولینگ (ژله ای) در حال فعالیت هستند.

دمپایی E.V.A صادراتی به خاطر کیفیت بالای این محصولات و همچنین دوام آن مورد توجه کشورهای مقصد و تجار قرار گرفته است و با وجود طرح ها و رنگ های متنوع جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد و از نظر قیمت و کیفیت توان رقابت با برندهای خارجی را داراست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما