صادرات چکمه پلاستیکی مردانه به افغانستان

صادرات چکمه مردانه که امروزه رونق خوبی برای صادر کنندگان پیدا کرده است ‌. پا یکی از مهمترین اعضای بدن است که روزانه نسبت به هر عضو دیگری ، درگیری بیشتری دارد و ما بیشتر از آن استفاده می کنیم و هر گونه آسیب به پا موجب آسیب به ستون فقرات شده و همچنین موجب کمر درد نیز می شود . چکمه پلاستیکی مردانه که از رویه های محکم و مقاوم ساخته شده اند و از جنس پلاستیک های فشرده هستند و مانع از نفوذ آب و رطوبت به پا شده و همچنین در مقابل سرما نیز مقاوم هستند . این چکمه ها امروزه در مشاغل زیادی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله باغبانی ، کشاورزی ، کارواش ، کارگران شهرداری ، شکار ، بنایی و همچنین شالیزار ها مورد استفاده قرار می گیرند . این چکمه ها که در انواع و سایز ها متفاوت و همچنین رنگ بندی های مختلف در بازار موجود می باشند که البته کیفیت آنها نیز متفاوت است . صادرات چکمه پلاستیکی به دیگر کشور های همسایه نیز انجام می شود و در میان آن کشورها نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است ‌.

صادرات چکمه پلاستیکی مردانه به افغانستان

مزایای استفاده از چکمه پلاستیکی مردانه

مزایای استفاده از چکمه پلاستیکی مردانهمزایای استفاده از این چکمه ها و انواع چکمه سوارکاری این است که موجب ایمنی پا می شوند و همچنین نسبت به سایر کفش های کار ارزان تر هستند . کفی به کار برده شده در این کفش ها  آج دار است و به گونه ای است که هنگام کار و یا راه رفتن مانع از لیز خوردن می شود .

البته باید دقت کنیم هنگام ترید از مراکز فروش با اطمینان این کفش ها را تهیه کنیم و همجنین دقت کنیم که کفی بکار برده شده در این چکمه ها ملایم و قابل انعطاف باشد که هنگام کار یا راه رفتن موجب آسیب به پا نشود .

این چکمه سوارکاری لاستیکی بیشتر در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود می باشد . چکمه پلاستیکی پوشش پای بسیار مناسبی دارد و در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه هستند که نوع ساق بلند آن بیشتر مورد استفاده است چون موجب حفاظت بیشتری از پا می شود .

میزان صادرات چکمه پلاستیکی مردانه به کشور های همسایه

میزان صادرات چکمه پلاستیکی مردانه به کشور های همسایهصادرات چکمه سوارکاری زنانه به سایر کشور های همسایه نیز انجام می شود و موجب رضایت آنها شده است . میزان صادرات این چکمه ها به سایر کشور ها بالا است بخصوص در کشور هایی که کشاورزی رواج زیادی دارد چون این نمونه چکمه ها همراه بسیار خوبی برای کشاورزان است . در کشور عراق نیز از این چکمه ها زیاد استفاده می شود و صادرکنندگان به میزان زیادی این چکمه ها را به عراق صادر می کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما