شرکت پخش چکمه پلاستیکی ساق بلند

شرکت پخش چکمه پلاستیکی ساق بلند با تبلیغات گسترده سعی کرده به متقاعد سازی مشتریان کمک کند تا با خرید و استفاده از چکمه های پلاستیکی ساق بلند بتوانند در محیط های کار از پاهای خود محافظت کنند. چکمه پلاستیکی نسبت به کفش معمولی ساقه های بلندتری دارد و نوعی کفش ایمنی محسوب می شود که برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به پا استفاده می شود.

شرکت پخش چکمه پلاستیکی ساق بلند

مقاومت چکمه پلاستیکی در برابر روغن

مقاومت چکمه پلاستیکی در برابر روغن مقاومت چکمه پلاستیکی در برابر روغن فوق العاده می باشد که به آن چکمه ضد روغن می گویند و باعث می شود در هنگام تماس با روغن لیز نخورد و از پاها محافظت کند. علاوه بر چکمه ضد روغن این نوع پاپوش ها در انواع مختلفی توسط سازندگان آن تولید و روانه بازار ها می شوند و همین باعث شده فروش عمده آن ها افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • چکمه پلاستیکی ایمنی : دارای آستری می باشد و برای محافظت از پاها در مقابل رطوبت، آب و گرد و خاک استفاده می شود و از موارد کاربرد آن می توان به محیط های دامداری ها، کشتارگاه ها و زمین های کشاورزی اشاره کرد.
  • چکمه پلاستیکی عایق برق : توسط برق کاران استفاده می شود و علاوه بر این که از پاها در مقابل برق محافظت می کند در برابر روغن های صنعتی و سوخت های مایع مقاومت بالای دارد و می تواند به خوبی از انگشتان و پنچه پا در محیط های کار محافظت کند.
  • چکمه پلاستیکی ضد اسید : همان طور که از نامش پیداست از پاها و انگشتان در مقابل مواد اسیدی محافظت می کند بنابرین برای محیط های کاری که در تماس مستقیم با مواد اسیدی می باشند کاربرد دارد علاوه بر این در مقابل روغن ها هم دچار لغزندگی نمی شود. همچنین این نمونه دارای ورقه های فولادی در قسمت پنجه پا می باشد و به خوبی در هنگام سقوط اشیای سنگین از پا ها محافظت می کند.

بازار صادرات چکمه پلاستیکی ساق بلند

بازار صادرات چکمه پلاستیکی ساق بلند بازار صادرات چکمه پلاستیکی ساق بلند نشان می دهد که کارخانه های تولید کننده این نوع کفش ایمنی توانسته اند با رقبای خارجی خود رقابت کنند که این به نوبه خودش باعث پیشرفت اقتصاد و اشتغال زدایی شده است.

کاربرد های مختلف این نوع کفش های ایمنی باعث شده بازار صادرات خوب و قابل قبولی داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  • برای باغبانی و کشاورزی استفاده می شوند.
  • در محیط های صنعتی مختلفی کاربرد دارند.
  • برای شکار و ماهیگیری استفاده می شوند.
  • در محیط های کاری که رطوبت و آب وجود دارد مانند قالی شویی ها و.. استفاده می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما