خرید چکمه پلاستیکی با قیمت مناسب

خرید چکمه پلاستیکی به روش های مختلفی امکان پذیر است ، می توان چکمه را از ابزار فروشی ها یا تعداد محدودی از کفش فروشی های سطح شهر تهیه کرد ، این نوع خرید چکمه به صورت سنتی بوده و غالبا مستلزم صرف زمان و هزینه رفت امد بیشتر در سطح شهر می باشد ، اما راه مناسب برای خرید چکمه و کفش جردن در ترکیه استفاده از سایت ها و کارشناسان فروش اینترنتی می باشد .

خرید چکمه پلاستیکی

خرید چکمه های پلاستیکی به صورت اینترنتی

به راحتی می توان از طریق کارشناسان فروش این سایت اقدام به خرید چکمه پلاستیکی نمود
کارشناسان فروش اطلاعات اولیه در خصوص قیمت چکمه های پلاستیکی ، جنس چکمه های پلاستیکی و نوع آنها را در اختیار مشتری ها گذاشته وآنها می توانند با جمع بندی این اطلاعات بهترین و مناسب ترین قیمت چکمه های پلاستیکی را انتخاب نموده و مبادرت به خرید چکمه پلاستیکی نمایند .

نکته مهم در انتخاب چکمه پلاستیکی به نوع کاربرد آن بستگی دارد که شامل کارگاه های صنعتی ، باغ های کشاورزی و غیره می باشد .

انواع چکمه پلاستیکی

چکمه های پلاستیکی و کفش جردن در شیراز در جنس و طرحهای مختلف تولید و عرضه می شوند ، مواد اولیه تشکیل دهنده این چکمه ها PVC می باشد .

چکمه پلاستیکی یا از مواد نو تولید می شود یا از مواد بازیافتی با درصد های ترکیبی و کیفیت های متفاوت .

خرید چکمه پلاستیکی

  • چکمه پلاستیکی مشکی که اغلب از مواد بازیافتی با کفی های مواد نوع ساخته می شود در بازار ایران با نام تجاری چکمه کشاوزری عرضه شده و بیشترین تولید و مصرف را در بازار به خود اختصاص داده است .
  • چکمه پلاستیکی سفید از مواد صد در صد نوع ساخته شده و از کیفیت بالایی بر خوردار است این چکمه ها بیشتر در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چکمه پلاستیکی زنانه که معمولا در رنگ ها و طرح های خاص و متنوع ساخته می شوند .
  • چکمه بچگانه بیشتر به صورت فانتزی و طرح های عروسکی ساخته می شوند و دارای رنگ بندی های شاد و متنوعی است .
چکمه های پلاستیکی دارای تنوع بیشتری هستند که شامل : چکمه پلاستیکی تکاوری چکمه پلاستیکی ایمنی چکمه پلاستیکی ضد حریق چکمه پلاستیکی ضد اسید و روغن چکمه پلاستیکی عایق برق

خصوصیات چکمه پلاستیکی

چکمه های پلاستیکی مناسب با نوع مصرف و کاربرد آنها باید دارای استاندارد ها و ویژگی های بخصوصی باشند .

این چکمه ها باید دارای استحکام بالا در برابر سرما ، گرما ، اصطحکاک و سایش داشته باشند و همچنین مقاوم در برابر اسید ها و روغن ها بوده که در مصارف صنعتی خیلی حائز اهمیت است .

ضد آب بودن چکمه های پلاستیکی بسیار مهم بوده و همچنین دارای کفی مناسب که مقاوم در برابر لغزندگی است.

پشتیبانی از مچ پا در چکمه های پلاستیکی بسیار مهم بوده که برخی از شرکت ها با تقویت و دو لایه کردن این ناحیه از چکمه ها اقداماتی انجام داده اند .

خرید چکمه پلاستیکی

سایز بندی و ارتفاع ساق چکمه های پلاستیکی

چکمه های پلاستیکی بر اساس گروه های سنی سایز بندی شده و تقریبا این سایز بندی در تمامی شرکت ها و کارخانه ها به صورت یک استاندارد یک پارچه در جهت تولید مورد استفاده قرار می گیرد .

  • چکمه بچگانه در گروه سنی کودک و نوجوان به سه دسته تقسیم می شود

بی بی 24 تا 20

نقلی 29 تا 25

پسرانه 35 تا 30

  • چکمه زنانه که دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند

سایز 40 تا 37

  • چکمه مردانه مشکی و سفید ساق بلند و ساق کوتاه

سایز 45 تا 41

ارتفاع ساق چکمه های پلاستیکی دارا ی تنوع و اندازه های متفاوتی می باشد که بستگی به نوع مصرف و کاربرد چکمه انتخاب و تهیه می شود . ارتفاع معمول در ساق چکمه 29 سانتیمتر ، 35 سانتیمتر ، 36 سانتیمتر و 40 سانتیمتر می باشد .

خرید چکمه پلاستیکی

خرید چکمه پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب

به دلیل تنوع بالای چکمه پلاستیکی که در حال حاضر وجود دارد و هر کدام از آنها متناسب با شغل خاصی تهیه و تولید می شوند نمی توان یک قیمت واحد را برای خرید چکمه پلاستیکی عنوان کرد.
قطعا قیمت چکمه پلاستیکی مشکی نسبت به چکمه پلاستیکی سفید متفاوت است .
در عصر حاضر به دلیل تنوع خرید می توان نحوه خرید چکمه پلاستیکی را خودتان تعیین نمایید و خرید چکمه پلاستیکی را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما