تولید انواع دمپایی بیمارستانی تهران

بیمارستان از جمله محیط های بسیار آلوده ای است که افراد زیادی با انواع مشکلات و بیماری های مختلف وارد آن می شوند به همین دلیل رعایت نکات بهداشتی در این مکان امر بسیار مهمی است.

استفاده از لباس و به ویژه دمپایی مناسب در محیط بیمارستانی خیلی ضروری است و حتما باید دمپایی های راحت و بهداشتی برای بیماران تهیه شود.

امروزه به دلیل بالا رفتن تقاضا برای تهیه این محصول بر تعداد تولید انواع دمپایی بیمارستانی تهران افزوده شده است تا بتواند پاسخ گوی نیاز بازار باشد.

تولید انواع دمپایی بیمارستانی تهران

رنگ های متنوع دمپایی بیمارستانی تهران

رنگ های متنوع دمپایی بیمارستانی تهران از جمله خصوصیات و رنگ های متنوع دمپایی بیمارستانی تهران شامل موارد زیر می باشد:

  1. رنگ سفید که معمولا جزو پرفروش ترین و پر استفاده ترین رنگ ها است به دلیل اینکه با رنگ سفید محیط بیمارستان کاملا همخوانی دارد و اگر کثیف شود به راحتی قابل مشاهده است و می توان آن را با مواد سفید کننده شست و دوباره استفاده کرد.
  2. رنگ آبی که بیشترین طیف استفاده را بعد از رنگ سفید به خودش اختصاص داده است و با رنگ بیشتر لباس های بیماران هم رنگ می باشد و معمولا بیمارانی که در بخش بستری هستند از این رنگ دمپایی ها استفاده می کنند.
  3. رنگ صورتی که بیشتر برای بخش زنان و زایمان مناسب است و به دلیل رنگ صورتی کم رنگ لباسشان از این رنگ دمپایی ها استفاده می شود.
  4. دمپایی های رنگ رنگی و طرح دار که مناسب بخش اطفال می باشد و برای روحیه ی هرچه بهتر و بیشتر کودکان معمولا از رنگ های شاد مانند زرد و سبز و قرمز با طرح های عروسکی و زیبا استفاده می شوند.

به طور کلی رنگ دمپایی بیمارستانی به نوع پوشش بخش و رنگ لباس ها و یا حتی رنگ آمیزی اتاق ها و جنسیت بیماران بستگی دارد و اکثر مراکز درمانی برای خرید این محصول دقت زیادی می کنند و علاوه بر راحتی پای بیمار، روحیه و محیط آن هم توجه دارند. 

مرکز پخش دمپایی بیمارستانی تهران

مرکز پخش دمپایی بیمارستانی تهران قیمت دمپایی بیمارستانی در مراکز پخش این محصول به عواملی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. اندازه و سایز دمپایی
  2. درجه ی کیفیت و مرغوبیت کالا
  3. راحتی و استاندارد بودن دمپایی
  4. استفاده از مواد اولیه ی مناسب
  5. برند و مارک محصول

هرچه بر میزان کیفیت موارد گفته شده افزایش یابد قیمت آن هم بیشتر و گرانتر می شود البته با توجه به خرید عمده برای بیمارستان ها قیمت آن نسبت به سایر مدل های دمپایی کمتر می باشد.

شما می توانید برای تهیه و خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که مرکز پخش دمپایی بیمارستانی تهران می باشد مراجعه و با یک قیمت مناسب محصول با کیفیت و درجه یک را به طور مستقیم و بدون واسطه در رنگ بندی های مختلف خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما