انواع چکمه پلاستیکی قیمت مناسب در بازار

چکمه پلاستیکی به عنوان یک محافظ ایده آل برای پا در شرایط مختلف به حساب می آید که تولید آنها در تنوعی بالا توسط شرکت های تولید کننده چکمه انجام میگیرد.

با استفاده از پلاستیک به عنوان ماده اولیه ای مقاوم می توان انواع چکمه های پلاستیکی را تولید و با قیمت مناسب در بازار عرضه کرد.

چکمه های پلاستیکی را می توان در گروه های مختلفی دسته بندی نمود. به لحاظ قد ساق، این چکمه ها در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه در بازار عرضه می شوند که بسته به شرایط خریدار از میان آنها انتخاب می نماید.

از سوی دیگر می توان چکمه های پلاستیکی را در انواع زنانه، مردانه، پسرانه، دخترانه و بچگانه دسته بندی نمود که طرح های مختلفی در تولید آنها به کار می رود تا متناسب با سن و سلیقه خریداران باشند.

انواع چکمه های پلاستیکی کار

بیشترین میزان فروش چکمه های پلاستیکی، به چکمه های کار اختصاص دارد که در انواع مختلفی تولید می شوند. در طراحی چکمه های پلاستیکی، خطرات موجود در هر حوزه شغلی به دقت بررسی شده است تا چکمه هایی ایده آل و مناسب تولید شود.

همچنین چکمه های کار فقط از پلاستیک تولید نمی شود و کم و بیش چکمه های لاستیکی نیز در بازار موجود هست.

در ذیل به انواع چکمه های پلاستیکی کار اشاره می شود:

چکمه پلاستیکی ماهیگیری

این نوع از چکمه های پلاستیکی با تمامی چکمه های موجود در بازار متفاوت است زیرا که محدود به پا نبوده و تا سینه ادامه دارد.

چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی کشاورزی

چکمه های کشاورزی همان چکمه پلاستیکی معمولی و اکثرا به رنگ مشکی است که به فروش می رسد و کاربردهای متنوعی دارد.

چکمه پلاستیکی کشاورزی

چکمه پلاستیکی شالیزاری

این نوع چکمه با چکمه های دیگر متفاوت می باشد. چکمه های پلاستیکی شالیزاری دارای ساق بلندی است که در انتهای ساق در بخش بالایی دارای بندی است که می توان با بستن آن از ورود حشرات و مواد دیگر در زمان کار به درون چکمه جلوگیری نمود.

چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی ایمنی ضد اسید

برای محافظت از پا در مقابل انواع مواد شیمیایی اسیدی، حلال های نفتی روغن، ترکیبات آهکی، روغن های صنعتی، مواد اسیدی یا قلیایی و… می توان از این چکمه های پلاستیکی استفاده نمود.

چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی ایمنی پنجه فولادی

با توجه به حوادثی که به هنگام کار روی پا و به ویژه پنجه را تهدید می کند، چکمه پلاستیکی ایمنی پنجه فولادی تولید شده و در دسترس خریداران قرار گرفت.

چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی عایق برقی فشار قوی

این نوع از چکمه های پلاستیکی برای محافظت از پا در برابر برق فشار قوی تولید می شود که در طول ساعات کاری دارای مقاومت بالایی در برابر جریان برق دارد.

چکمه پلاستیکی

تولید انواع چکمه های پلاستیکی بستری مناسب را برای خریداران فراهم نموده تا با توجه به نیاز خود چکمه مناسب را خریداری نموده و از پاهای خود که به عنوان قلب دوم شناخته می شوند محافظت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما